Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 02:51

11
آبان
بیسكویت نمكی ادویه‌ای

بیسكویت نمكی ادویه‌ای

سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید و فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد، گرم كنید. آن‌گاه آرد و پودر كاری را الك كنید، كره را بیفزائید و با نوك انگشتان مخلوط كنید تا به شكل خرده نان درآید.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 30 عدد

آرد                          150 گرم

پودر كاری                2 قاشق چایخوری

كره سرد و خردكرده  115 گرم

پنیر چدار یا گودای رنده‌كرده 75 گرم

سیاهدانه              2 قاشق چایخوری

زیره سبز               1 قاشق چایخوری

زرده تخم‌مرغ          1 عدد

 روش تهیه بیسكویت نمكی ادویه‌ای

سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید و فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد، گرم كنید. آن‌گاه آرد و پودر كاری را الك كنید، كره را بیفزائید و با نوك انگشتان مخلوط كنید تا به شكل خرده نان درآید. پس از آن پنیر، سیاهدانه و زیره را بیفزائید و مخلوط كنید. حالا زرده تخم‌مرغ را اضافه نمائید تا خمیر مناسبی به دست آید.

اینك خمیر را در كیسه نایلونی بگذارید و به مدت 1 ساعت در یخچال قرار دهید تا سرد شود. حالا خمیر را روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت 2 میلیمتر باز كنید و با برشگری به ابعاد 6 سانتیمتر مربع‌هایی از آن ببرید و با فاصله در سینی بچینید. اكنون به مدت 15 دقیقه سینی را در یخچال قرار دهید تا خمیر سرد شود.

آن‌گاه سینی را در فر بگذارید و به مدت تقریبی 20 دقیقه، بیسكویت‌ها را بپزید تا طلائی رنگ شود. حال بیسكویت‌ها را در ظرف مناسب و زیبائی بچینید و سر میز صبحانه ببرید.

 

برچسب ها: بیسکویت، آموزش بیسکویت، بیسکویت نمکی، روش تهیه بیسکویت نمکی، بیسکویت ادویه ای، مواد لازم بیسکویت ادویه ای تعداد بازديد: 554 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز