Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 06:37

12
اسفند
بيسكويت شكلاتی با ميوه مارسيپانی

بيسكويت شكلاتی با ميوه مارسيپانی

آرد، بيكينگ‌پودر، پودر كاكائو و نمك را با هم مخلوط و الك كنيد. آن‌گاه كره و شكر را با همزن برقی بزنيد تا صاف و يكدست شود. سپس تخم‌مرغ‌ها را بيفزائيد و مخلوط كنيد.

افسانه ظروفی

 

مواد لازم برای حدود 20 عدد بيسكويت
 

آرد                                                         260 گرم

بيكينگ پودر                                             1 قاشق چايخوری 

پودر كاكائو                                               يك‌دوم پيمانه

نمك                                                       يك‌هشتم قاشق چايخوری 

كره                                                        125 گرم

شكر                                                      180 گرم

تخم‌مرغ                                                  2 عدد درشت

وانيلين                                                  يك‌چهارم قاشق چايخوری 

پوست پرتقال رنده‌كرده                              يك‌دوم قاشق چايخوری

خمير مارسيپان به رنگ‌های مختلف حدود        200 گرم 

روش تهيه

آرد، بيكينگ‌پودر، پودر كاكائو و نمك را با هم مخلوط و الك كنيد. آن‌گاه كره و شكر را با همزن برقی بزنيد تا صاف و يكدست شود. سپس تخم‌مرغ‌ها را بيفزائيد و مخلوط كنيد. حالا وانيلين و پوست پرتقال را اضافه كنيد و مواد خشك را به اين مايه بيفزائيد تا خمير مناسبی به دست‌آيد.

اكنون خمير را در كيسه نايلونی بگذاريد و به مدت تقريبی نيم ساعت در يخچال نگه داريد. اينك خمير را روی سطح آرد پاشيده، به ضخامت تقريبی 3 ميلی متر باز كنيد و با برشگری به قطر 6 سانتيمتر، قالب بزنيد.

خميرها را با فاصله در سينی پوشانده از كاغذ روغنی، بچينيد و به مدت تقريبی 10 دقيقه، در فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتيگراد، بپزيد. همينكه شيرينی خنك شد، ميوه‌های فراهم كرده از خمير مارسيپان را با آيسينگ رويال روی شيرينی بچسبانيد.

يادآوری 1: برای تهيه گلابی رنگ سبز را با قدری رنگ زرد مخلوط كنيد. برای درست كردن پرتقال خمير را به رنگ نارنجی در آوريد و برای تهيه گيلاس از رنگ قرمز استفاده كنيد.

يادآوری 2: برای تهيه آيسينگ رويال، يك عدد سفيده تخم‌مرغ را با همزن برقی بزنيد تا فرم بگيرد. سپس به تدريج 75 گرم پودر شكر الك كرده را به آن بيفزائيد و در آخر قدری وانيلين اضافه كنيد.

 

برچسب ها: روش تهیه بیسکویت، شیرینی و دسر، طرز تهيه شکلات مارسيپانی، بيسكويت شكلاتی با ميوه مارسيپانی، طرز تهیه بیسکویت، طرز تهیه بیسکویت شکلاتی، تهیه شیرینی با میوه مارسیپانی تعداد بازديد: 769 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز