Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 18:03

13
خرداد
نوشیدنی های تابستانی که سرحالتان می کند!

نوشیدنی های تابستانی که سرحالتان می کند!

ما در این مطلب به شما ۸ نوشیدنی تابستانی معرفی می‌کنیم که آب بدنتان را تامین می‌کند و احساس خنکی به شما می‌دهد. در فصل گرم سال آب بدن کم می‌شود و تمایل افراد به نوشیدنی‌های خنک کننده افزایش پیدا می‌کند.

 در فصل گرم سال آب بدن کم می‌شود و تمایل افراد به نوشیدنی‌های خنک کننده افزایش پیدا می‌کند ما به شما ۸ نوشیدنی تابستانی یا دتاکس واتر‌هایی معرفی می‎کنیم که حالتان را خوب و احساس خنکی به شما منتقل می‌کند.

نوشیدنی نعنا و لیمو شما را شاداب می‌کند

نعناع در درمان آسم، کمک به فرآیند هضم، کمک به کاهش وزن، جلوگیری از آلرژی، تقویت کبد، بهداشت دهان و پوست سالم کمک می‌کند.

چند تکه لیمو، برگ نعناع، یک قاشق غذاخوری زنجبیل را در ظرف آب بریزید و سپس این نوشیدنی را شب تا صبح در یخچال نگهداری کنید و فردا صبح آن را بنوشید.

نوشیدنی گریپ فروت و تخم گشنیز

نوشیدنی گریپ فروت و تخم گشنیز یکی از نوشیدنی‌های جذاب تایستانی است که با آن احساس شادابی و نشاط می‌کنید و می‌توانید از فوائد میوه گریپ فروت بهره‌مند شوید.

احساس خنکی را با نوشیدنی سیب و دارچین تجربه کنید

کافی است تا چند تکه سیب را با تکه‌های دارچین داخل ظرف شیشه‌ای آب بریزید و درب آن را ببندید و شب تا صبح در یخچال نگهداری کنید و صبح روز بعد این نوشیدنی را میل کنید.

نوشیدنی تابستانی هلو که سرحالتان می‌کند

کافی است تا در یک پارچ یک تگه گلابی، یک تکه هلو و یک قاشق غذاخوری زنجبیل تازه را با ۸ لیوان آب ترکیب کنید و اجازه دهید ترکیبات نوشیدنی شب تا صبح استراحت کنند سپس این نوشیدنی مفرح و نشاط بخش را بنوشید.

نوشیدنی لیمو و زردچوبه سرحالتان می‌کند

کافی است تا ۱ قاشق غذاخوری زردچوبه، ۴ اسلایس ریشه زنجبیل و نصف یک اسلایس لیمو را به همراه ۸ فنجان آب در یک پارچ بریزید و آن را به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت در ظرف دربسته نگهداری کنید.

نوشیدنی شاتوت توت فرنگی در تابستان شما را سرحال می‌کند

در یک پارچ بزرگ نصف فنجان توت فرنگی، نصف فنجان تمشک و نصف فنجان شاتوت را در آب سرد بریزید و آن را به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری کنید و از فوائد این نوشیدنی تابستانی لذت ببرید.

 

نوشینی تابستانی طالبی لیمو مثل کولر خنکتان می‌کند

نوشیدنی ترکیب طالبی یا ملون تازه، نعنا و لیمو برای نوشیدن در فصل تابستان به شما توصیه می‌کنیم.

کافی است تا ۶۵ شاخه نعنای تازه، اسلایس نصف لیمو، یک فنجان طالبی یا ملون خرد شده را با ۸ لیوان آب ترکیب کنید و درداخل پارچ شیشه‌ای یا طرف درب دار بریزید و به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت آن را در یخچال نگهداری کنید و روز بعد آن را بنوشید.

نوشیدنی تابستانی گلابی احساس تازگی به شما می‌دهد

نصف یک گلابی را قطعه قطعه کنید و آن را به همراه ۳ شاخه رزماری و چند شاخه رازیانه در ظرف شیشه‌ای درب دار بریزید و آن را به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری و این نوشیدنی را با یخ سرو کنید.

گلابی خواص کنترل سطح قند خون، جلوگیری از پوکی استخوان، افزایش سطح انرژی، بهبود هضم، تنظیم فشار خون، کاهش و درمان تب، درمان آکنه، کاهش خشکی مو است.

 

منبع : بهداشت نیوز

بیشتر بخوانید:

نوشیدنی هایی که طعم بهار میدهد + دستور تهیه

شیر تخم کتان؛ یک نوشیدنی مقوی وخوشمزه

لاته زردچوبه ؛ یک نوشیدنی گوارا و پر خاصیت

برچسب ها: نوشیدنی های تابستانی، نوشیدنی گیاهی، دتاکس واتر تعداد بازديد: 658 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز