Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 08:58

19
مرداد
اسموتی های خوشمزه در فصل میوه های رنگارنگ

اسموتی های خوشمزه در فصل میوه های رنگارنگ

در فصل گرم تابستان هستیم. از طرفی در این فصل میوه‌های متنوعی یافت می‌شوند که با استفاده از آنها می‌توان نوشیدنی‌ها و اسموتی‌های خوش‌طعم خنک تهیه کرد و در هوای گرم تابستان لذت برد.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

اسموتی انگور و توت فرنگی

این اسموتی سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین c، منگنز و پتاسیم می باشد. برای درست کردن این اسموتی، یک قاشق چایخوری تخم شربتی را با نصف فنجان انگور قرمز بی دانه و یا انگور عسگری مخلوط کنید.

سپس، نصف فنجان توت فرنگی را به مخلوط اضافه کرده و یک قاشق چایخوری روغن هسته کتان به آن بیافزایید. در آخر، نصف فنجان آب اضافه کرده و با مخلوط کن، اسموتی خود را تهیه نمایید.

اسموتی سبز رنگ هلویی

این اسموتی حاوی فیبر زیاد و اسیدهای چرب امگا 3 بوده که برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد. برای تهیه این اسموتی، ابتدا یک فنجان شیر بادام را با یک فنجان هلو در مخلوط کن بریزید.

سپس، نصف فنجان آناناس ، نصف فنجان موز و 2 فنجان کلم کالی به آن اضافه کنید. در انتها، به مخلوط خود یک قاشق چایخوری روغن هسته کتان اضافه کرده و مخلوط کنید.

اسموتی سبز رنگ نعنا و زغال اخته

این اسموتی سرشار از آنتی اکسیدان و بسیار آبدار بوده و نعنای موجود در آن به خنک کردن بدن شما کمک بسیاری می کند.

برای تهیه این اسموتی، 2 فنجان اسفناج را با 2 فنجان زغال اخته در مخلوط کن ریخته و به آن یک عدد کیوی اضافه کنید.

سپس، 3 یا 4 برگ نعنا به همراه 1 فنجان آب نارگیل و یک فنجان یخ  بیفزایید. سپس همه را با مخلوط کن، مخلوط کنید.

اسموتی انبه و زغال اخته

این اسموتی سرشار از ویتامین A، C، فیبر و آنتی اکسیدان است. یک فنجان شیر بادام را با نصف فنجان زغال اخته مخلوط کرده و به آن نصف فنجان انبه و یک قاشق چایخوری تخم شربی اضافه کنید.

سپس، مخلوط به دست آمده را در مخلوط کن ریخته و اسموتی خود را تهیه نمایید.

اسموتی نارگیل و هلو

این اسموتی شامل چربی غیر اشباع مفید برای قلب و عروق و همچنین اسید فولیک، آهن، روی و مس می باشد.

برای تهیه این اسموتی خوشمزه و مقوی، 1 فنجان شیر نارگیل را با یک فنجان یخ مخلوط کرده و به آن 2 عدد هلو تازه بزرگ خرده شده و مقداری آب لیمو برای خوش طعمی آن، اضافه کنید.

سپس، تمام مواد را در مخلوط کن بریزید تا اسموتی آماده شود.

اسموتی توت

این اسموتی ساده بسیار به دلیل وجود فیبر زیاد، برای بدن و سلامت انسان مفید بوده و طعم شیرین و دلپذیری دارد.

برای آماده کردن این اسموتی، نصف فنجان قهوه سرد را با نصف فنجان شیر بادام مخلوط کنید. سپس، نصف یک موز را با یک قاشق چایخوری پودر کاکائو به مخلوط به دست آمده بیافزایید.

در آخر، دو قاشق چایخوری عسل و یک فنجان یخ افزوده و با مخلوط کن خوب آن را هم بزنید.

اسموتی پای لیمو ترش

این اسموتی کم کالری را می توانید به عنوان شام مصرف کرده و از آن لذت ببرید.

طرز تهیه این اسموتی سبز رنگ بدین صورت است که ابتدا یک فنجان شیر بادام را با یک عدد موز در مخلوط کن ریخته و به آن یک قاشق چایخوری آب لیمو، نصف قاشق چایخوری شیره درخت افرا، یک فنجان یخ تکه تکه شده، یک قاشق غذاخوری ماست یونانی و در نهایت یک قاشق غذاخوری از بیسکوئیت کرکر(تردک) اضافه کرده و خوب با مخلوط کن مواد را هم بزنید. 

 

برچسب ها: اسموتی توت فرنگی، آموزش اسموتی، اسموتی انگور، اسموتی هلو، اسموتی زغال اخته، اسموتی انبه، اسموتی نعنا، اسموتی نارگیل، اسموتی توت، اسموتی لیموترش تعداد بازديد: 1308 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز