Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 02:49

14
مرداد
نوشیدنی میکس قرمز

نوشیدنی میکس قرمز

آب زرشک داراي ويتامين C فراوان و املاح است. آب زرشک خون را تصفيه و ضدعفوني مي‌کند. عمل دستگاه گوارش را منظم می کند.

آب زرشک، آب انار، یخ اسموتی، یک اسلایس لیمو و گل نعناع برای تزئین.  به مقدار مساوی از آبمیوه‌‌های ذکر شده را با هم مخلوط مي‌‌کنیم و یک پیمانه یخ میکس شده روی آبمیوه می‌ریزیم.


 آب زرشک داراي ويتامين C فراوان و املاح است. آب زرشک خون را تصفيه و ضدعفوني مي‌کند. عمل دستگاه گوارش را منظم نموده، مانع ورم طحال و بيماري بواسير مي‌شود و خونريزي‌هاي قاعدگي را منظم مي‌نمايد.

خوردن آب زرشک حالت تهوع، استفراغ، صفرا، کبد، سوء‌‌هاضمه و سنگ کليه را از ميان مي‌برد. افراد سرد مزاج بهتر است آب زرشک را کم‌تر مصرف کنند. همچنين تحقيقات نشان داده است که اگر روزي سه چهارم ليوان آب انار بنوشيد و اين کار را مدت 3 ماه انجام دهيد، مقدار اکسيژن بيشتري به قلب مي‌‌رود و باعث سلامتي قلب مي‌شود. افرادي که در هفته 2 ليوان يا بيشتر آب انار مي‌‌نوشند، احتمال پيشرفت و بروز آلزايمر در آن‌‌ها نسبت به افرادي که در هفته نصف ليوان آب انار مصرف مي‌‌کنند، 76 درصد کمتر است.

برچسب ها: نوشیدنی، زرشک تعداد بازديد: 954 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز