Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 14:23

1
بهمن
استیک آرژانتینی

استیک آرژانتینی

ابتدا سینی فر را در فاصلة ۱۰ سانتیمتری از شعله قرار دهید و آن را روشن کنید. حبه‌های سیر را در دستگاه غذاساز بریزید و روشن کنید تا کاملاً له شوند. سپس گشنیز، جعفری، رزماری، پیازچه و روغن زیتون را اضافه کنید.

مواد لازم برای 4 نفر

استیک 2 تکه.................. هر کدام حدود ۵۰۰ گرم

سیر ریز خرد کرده ...................2 حبه

گشنیز ...............دو سوم پیمانه

رزماری...............2‌شاخه

جعفری خرد شده.............. ۲ قاشق سوپخوری

پیازچه خرد شده...................1 عدد

روغن زیتون............... سه چهارم پیمانه

سرکة سفید .................  یک چهارم پیمانه

نمک و فلفل................. به میزان لازم

 

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه ساندویچ چیویتو

 

روش‌تهیه

ابتدا سینی فر را در فاصلة ۱۰ سانتیمتری از شعله قرار دهید و آن را روشن کنید. حبه‌های سیر را در دستگاه غذاساز بریزید و روشن کنید تا کاملاً له شوند. سپس گشنیز، جعفری، رزماری، پیازچه و روغن زیتون را اضافه کنید. دستگاه را دوباره روشن کنید مراقب باشید ریز نشوند. سپس مخلوط را از دستگاه خارج کنید. حالا نمک، فلفل و سرکه را به سس اضافه کنید و مخلوط را کنار بگذارید. کمی نمک و فلفل به هر دو طرف استیک بمالید و در سینی چرب شدة فر قرار دهید. و هر طرف را برای ۷ دقیقه کباب کنید. استیک را از فر خارج کنید و در یک فویل بپیچید. ۵ دقیقه منتظر بمانید. سپس گوشت را به صورت ورقه‌هایی به ضخامت یک‌ونیم سانتیمتر ببرید و با سس سرو کنید.

 

بیشتربخوانید:

ساندویچ مرغ مکزیکی + طرز تهیه

 

 

آرژانتینی‌ها علاقة فوق‌العاده زیادی به خوردن کباب دارند. جلوی اکثر رستوران‌ها یک باربیکیو قرار دارد. کمتر توریستی می‌تواند در خیابان‌های شلوغ آنجا قدم بزند و در برابر بوی گوشت کباب شده مقاومت کند. در کشورهای آمریکای جنوبی، کباب را با سس مخصوصی به نام چی میچوری که ترکیبی است از سبزیجات معطر، سیر، سرکه و روغن می‌خورند. در کنار این غذا یک سالاد تند با استفاده از برگ‌های ریز اسفناج، مقداری نان تست سیردار و سس سالاد سزار تهیه کنید.

منبع : شور و شیرین

برچسب ها: استیک تعداد بازديد: 252 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز