Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:34

30
آبان
طرز تهیه ساندویچ بیف با سس گشنیز + طرز تهیه

طرز تهیه ساندویچ بیف با سس گشنیز + طرز تهیه

در مطلب زیر طرز تهیه یک ساندویچ خوشمزه را به شما آموزش می‌دهیم.

 همیشه درست کردن یه ساندویچ خوشمزه و سریع می‌تواند راه‌حلی برای زمان‌هایی باشد که نیاز دارید تا سریع هم یک غذاب خوشمزه درست کرده باشید و هم سرعت عمل بالایی به خرج داده باشید. در ادامه این رسپی می‌خواهیم نگاهی کنیم به طرز تهیه ساندویچ بیف و بوقلمون به همراه سس گشنیز که در تهیه سس آن از پنیر خامه‌ای ویلی هم استفاده شده است.

مواد لازم برای تهیه سس گشنیز

سس گشنیزبه مقدار لازم سینه بوقلمون۱۰۰ گرم بیکن گوساله۱۰۰ گرم جوانه شبدر به مقدار لازم گوجه فرنگى دو عدد نان چاپاتا یک عددروغن زیتون یک پیمانه

 

بیشتر بخوانید:

طرز تهیه سوسیس بندری ؛ این ساندویچ محبوب

 خوراک مرغ چینی + طرز تهیه

 

 

طرز تهیه :

مرحله اول

برای تهیه سس گشنیز با پنیر خامه‌ای ویلی، ابتدا گشنیز، آب لیموی تازه، سیر، نمک و فلفل را داخل مخلوط‌کن می‌ریزیم یا با استفاده از گوشت‌کوب برقی به طور کامل مخلوط می‌کنیم. حالا مخلوطی که به دست آمده را در ظرفی نگه می‌داریم تا به موقع داخل ساندویچ از آن استفاده کنیم.

مرحله دوم

برای آماده کردن ساندویچ بیف و بوقلمون، نان چاپاتا را از وسط به صورت افقی برش می‌زنیم. با قلم‌مو داخل سطح نون را با روغن‌زیتون آغشته می‌کنیم. نان را از طرفی که روغن زدید داخل دستگاه گریل بگذارید تا کمی نان‌تان حالت گریل‌شدگی پیدا کند. این کار باعث می‌شود تا بافت نان مطلوب‌تر و دلپذیر‌تر شود. همزمان بیکن بوقلمون و بیکن گوساله را روی دستگاه گریل می‌گذاریم تا خوب گریل شوند.

 

بیشتربخوانید:

ساندویچ مرغ مکزیکی + طرز تهیه

 

 

مرحله سوم

گوجه‌فرنگی را حلقه حلقه بریده و آماده می‌کنیم و منتظر می‌شویم تا گریل شدن نان‌ها به خوبی به پایان برسد. سس گشنیزی که از قبل آماده کرده بودیم را به صورت یکنواخت داخل نان روی هر دو قسمتی که گریل شده می‌مالیم. بیکین‌های سرخ شده را روی نان می‌چینیم. جوانه شبدر و گوجه‌فرنگی را اضافه کرده و طرف دیگر نان را روی این بخش قرار می‌دهیم. دوباره ساندویچ آماده شده را در دستگاه گریل قرار می‌دهیم تا بیرون نان هم به خوبی برشته شود.

برای سرو کردن، نان را به قطعات دلخواه برش زده و سرو کنید.

منبع: کتاب کاله

برچسب ها: ساندویچ، آموزش آشپزی، آشپزی ایرانی، سس گشنیز، طرز تهیه سس گشنیز، ساندویچ بیف تعداد بازديد: 305 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز