Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 07:57

1
دی
خورش قیمه بدون گوشت + طرز تهیه

خورش قیمه بدون گوشت + طرز تهیه

خورش قیمه یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی است که می توانید با دستور زیر آن را بدون گوشت درست کنید

مواد لازم برای 5 نفر

لپه : 2 پیمانه
لیمو عمانی : 4 عدد
سیب زمینی : 1 عدد متوسط
گوجه فرنگی : 8 عدد
سویای درشت : 2 پیمانه
نمک، فلفل قرمز، ادویه کاری : به مقدار لازم
روغن زیتون : به مقدار لازم
 

طرز تهیه خورش قیمه بدون گوشت

خورش,خورش قیمه,طرز تهیه خورش قیمه بدون گوشت

ابتدا مواد را به اندازه های ذکر شده آماده کرده و سویا را به مدت 30 دقیقه با نمک و زرد چوبه و مقداری آب می پزیم سپس آب آن را گرفته و لپه ها را که از شب قبل خیس کرده ایم همراه با سویای پخته شده و لیمو عمانی و آب گوجه فرنگی و نمک و ادویه جات به مدت یک ساعت می پزیم .
سیبزمینی های خلال شده را به آنها اضافه کرده و با حرارت ملایم پختن را به مدت 30 دقیقه ادامه می دهیم تا کاملا خورش جا بیفتد و همراه با روغن زیتون میل شود.

 

منبع : سیمرغ

برچسب ها: غذای ایرانی، خورش قیمه، خورش قیمه بدون گوشت، خورش قیمه با قارچ، طرز تهیه خورش قیمه با سویا تعداد بازديد: 769 تعداد نظرات: 1

نظرات

  • ولی نیمه گمشده آن همان گوشته و نمی شه بدون جستجو برای پیدا کردنش ب خوردن ادامه داد بخصوص در فصل سرمای زمستان و آمدن بچه ها از مدرسه ب خونه مگه چند بار میشه بهشون گفت عذا بدون گوشته و انتظار داشته باشیم فبول کنند ؟؟؟ واقعا فکر کردن در موردش برای خانواده هایی با توان مالی ضعیف خیلی سخته .....مگه نه ؟؟

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز