Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 04:44

21
شهریور
كباب ماهی شوریده با كامكوات

كباب ماهی شوریده با كامكوات

هشت سیخ چوبی را در آب بخیسانید تا هنگامی كه روی آتش قرار می‌گیرند، نسوزند! ماهی را بشوئید و با هوله كاغذی آشپزخانه خشك كنید.

فاطمه درویش

 

 

مواد لازم برای 4  نفر

فیله ماهی شوریده            600 گرم

لیموترش                         1 عدد

گوجه‌فرنگی مینیاتوری      600 گرم

كامكوات چهار قاچ كرده     200 گرم

سیر ریز خرد كرده           2 حبه

جعفری ریز خرد كرده     نصف یك دسته كوچك

روغن زیتون                 60 میلی‌لیتر (یك‌چهارم پیمانه)

نمك و فلفل                به میزان لازم

كاهوی خرد كرده        2 پیمانه

 روش تهیه كباب ماهی شوریده با كامكوات

هشت سیخ چوبی را در آب بخیسانید تا هنگامی كه روی آتش قرار می‌گیرند، نسوزند! ماهی را بشوئید و با هوله كاغذی آشپزخانه خشك كنید. آن‌گاه آن را مكعبی خرد كنید و كنار بگذارید. سپس پوست لیمو را رنده كنید و آبش را بگیرید و نگه دارید. حالا ماهی، گوجه‌فرنگی و كامكوات را به‌طور یك در میان، به سیخ بكشید.

پوست لیمو، سیر، جعفری و 4 قاشق سوپخوری از روغن زیتون را در كاسه مناسبی بریزید و به مدت تقریبی 2 ساعت، ماهی را در این مخلوط نگه دارید. اكنون روی ماهی نمك و فلفل بپاشید و روی منقل یا كباب‌پز برشته كنید. اینك كاهو را در ظرف مناسب پذیرائی بریزید.

آبلیمو و باقیمانده روغن زیتون را روی كاهو بریزید و اندكی نمك و فلفل بپاشید، آن‌گاه كباب ماهی را كنارش بگذارید و میل كنید.

 

برچسب ها: ماهی، کباب، کامکوات، تهیه کباب ماهی، ماهی شوریده، کباب کامکوات، روش تهیه کباب ماهی تعداد بازديد: 787 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز