Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 14:07

6
آذر
كباب كوبیده

كباب كوبیده

ابتدا گوشت را یك‌بار از صفحه‌ درشت چرخ گوشت رد كنید. آن‌گاه پیاز را همراه با قدری نمك، به گوشت بیفزائید و مخلوط كنید و یك‌ساعت در یخچال نگه‌دارید

مرضیه سعدی

 

 

 

مواد لازم برای 4-6 نفر

 فیله یا راسته گوساله               500 گرم

گوشت قلوه‌گاه گوسفندی          500 گرم

پیاز رنده‌كرده و آب گرفته            300 گرم

نمك، فلفل                             به میزان لازم

زعفران سائیده                       1 قاشق چایخوری

آب‌جوش                                2 قاشق سوپخوری

جعفری ریز خردكرده                30 گرم

 

روش تهیه 

ابتدا گوشت را یك‌بار از صفحه‌ درشت چرخ گوشت رد كنید. آن‌گاه پیاز را همراه با قدری نمك، به گوشت بیفزائید و مخلوط كنید و یك‌ساعت در یخچال نگه‌دارید. سپس گوشت را از صفحه ریز چرخ‌گوشت رد كنید، فلفل، زعفران حل‌كرده و جعفری را بیفزائید و خوب ورز دهید تا چسبندگی پیدا كند.

اكنون هر بار 100 گرم از گوشت را بردارید و به سیخ بكشید و با دست مرطوب به آن فرم دهید. حالا ابتدا و انتهای گوشت را كاملاً به سیخ بچسبانید و 30 دقیقه در یخچال نگه‌دارید. اینك سیخ‌ها را روی آتش بگذارید و مرتب باد بزنید تا گوشت خودش را بگیرد و مغز پخت و برشته شود. حالا كباب را برای پذیرائی در دیس بكشید و با گوجه‌فرنگی كبابی بیارائید.

 

برچسب ها: کباب، آموزش کباب، کباب کوبیده، تهیه کباب کوبیده، روش تهیه کباب کوبیده، مواد لازم کباب کوبیده، آشپزی با کباب کوبیده تعداد بازديد: 1006 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز