Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 21:06

19
مهر
سالاد دلقك

سالاد  دلقك

ژامبون‌ها را در بشقاب مناسبی بگذارید و گوجه فرنگی را از وسط ببرید و جای بینی دلقك بگذارید. آن‌گاه دو برش هلالی شكل از سیب بسازید و آن را زیر بینی دلقك، جای دهان قرار دهید.

افسانه ظروفی

 

 

مواد لازم برای 2 نفر

ژامبون مرغ                      2 عدد

گوجه فرنگی مینیاتوری     1 عدد

سیب قرمز                     1 عدد

پنیر ورقه‌ای                   1 برش

كشمش                       2 عدد

تخم مرغ آبپز پوست‌كنده 2 عدد

سس خردل                  كمی

برگ گشنیز                  به میزان لازم

هویج پخته                   1 عدد

 روش تهیه سالاد  دلقك

ژامبون‌ها را در بشقاب مناسبی بگذارید و گوجه فرنگی را از وسط ببرید و جای بینی دلقك بگذارید. آن‌گاه دو برش هلالی شكل از سیب بسازید و آن را زیر بینی دلقك، جای دهان قرار دهید. سپس 4 مثلث از پنیر ببرید و بالای بینی، جای چشم‌ها بگذارید. حالا كشمش‌ها را وسط پنیر قرار دهید تا چشم دلقك درست شود.

بعد تخم مرغ‌ها را حلقه‌حلقه ببرید و نصف كنید و با آن، گوش‌های دلقك را بسازید. اكنون قدری سس روی ژامبون بریزید و برگ‌های گشنیز را روی آن بپاشید تا موهای دلقك هم درست شود. در پایان، از هویج 2 برش هلالی شكل ببرید و قسمت پائینی آن را به صورت زیگزاگ برش دهید. حالا آن‌ها را جای یقه‌ی دلقك، زیر دهان بگذارید. اكنون می‌توانید سالاد را نوش جان كنید و از آن لذت ببرید.

 

برچسب ها: سالاد، روش تهیه سالاد، آموزش سالاد، آشپزی با سالاد، سالاد دلقک، روش تهیه سالاد دلقک تعداد بازديد: 633 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز