Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 08:47

30
بهمن
بسته موضوعی138: خانه تکانی بهاری

بسته موضوعی138: خانه تکانی بهاری

در این بسته از زندگی آنلاین روش های صحیح و آسان خانه تکانی را مطالعه می‌کنید.

تکنیک هایی برای خانه تکانی عید:

لازم نیست برای خانه تکانی عید استرس و نگرانی داشته باشید. بهتر است کار خود را اصولی شروع کنید و برای انجام کار‌ها برنامه ریزی کنید. در اینجا می توانید اصول یک خانه تکانی لذت بخش را بیاموزید.

اشتباهات رایج در خانه تکانی

کم کم زمان خانه تکانی فرا رسیده و همه در تلاش هستند تا خانه را برای سال جدید تمیز و مرتب کنند. در این مطلب چند نکته را بیان کرده ایم که باید در نظر داشته باشید تا به جای تمیز کاری، خانه را کثیف‌تر نکنید.

ترفندهایی ساده برای قسمت های سخت خانه تکانی:

تمیز کردن خانه یکی از کارهای ضروری قبل از عید نوروز است. برخی از قسمت های خانه وجود دارند که تمیز کردن آنها کمی مشکل است. در این مقاله به شما روش هایی برای تمیز کردن قسمت های غیرقابل دسترس خانه آموزش می دهیم.

مرتب کردن کمد در خانه تکانی با چند راه ساده:
کمد لباس یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب است. در این مطلب سعی داریم راه های آسان برای مرتب کردن کمد لباس هایتان در خانه تکانی را برای شما بیان کنیم، با ما همراه باشید.

خانه تکانی نوروزی با چند راهکار ساده:

نحوه از بین بردن زردی روی وسایل برقی سفید:یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه، آشپزخانه است، خانم‌های خانه‌دار قسمت زیادی از وقت خود را در آن می‌گذرانند و مهم‌ترین دغدغه خاطر آنان نیز تمیز و بهداشتی بودن این بخش از خانه است.

راز برق انداختن شیشه ها در خانه تکانی:

خانه تکانی ترفندهایی دارد که برای آسان انجام دادن باید آنها را بدانید. مطلب این هفته درباره شیوه های نظافت شیشه هاست

خانه تکانی در کیف لوازم آرایش:

4 دسته لوازم آرایش در کیف آرایشی بیشتر خانم ها وجود دارد که همین الان باید آن ها را دور بریزید, با این لوازم آرایش های دور ریختنی در ادامه آشنا شوید.

شستن پرده های زبرا به یک روش ساده:

خانه تکانی عید نزدیک است و شستن پرده‌ها یکی از ارکان اصلی کارهای خانه تکانی می‌باشد.

خطرهای پنهان در خانه تکانی شب عید!:

با نزدیک شدن به روزهای سال، خانه‌تکانی و نظافت خانه به یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها تبدیل می‌شود.

خطرات خانه تکانی برای خانم های باردار!:

در دوران بارداری زنان باردار باید در انجام امور خانه داری نکات مهمی را رعایت کنند و بیشتر مراقب خود باشند تا جنین و خودشان آسیب نبینند.

مهم ترین اصول فنگ شویی در خانه تکانی:

اولین قدم برای فنگ شویی، خانه تکانی و پاکسازی مکان است. تاثیرات بی نظمی را نمی توان نادیده گرفت. بی نظمی نه تنها شما را از حرکت باز می دارد بلکه جریان انرژی های مثبت را نیز متوقف می کند.

خانه تکانی بهاری و فواید آن برای بدن:

آشفتگی بیشتر یعنی استرس بیشتر. پس نباید تعجب کنید که انجام کار‌های خانه می‌تواند استرس و اضطراب را تا ۲۰ درصد کاهش بدهد. اما طبق تحقیقات، شما باید ۲۰ دقیقه این فعالیت مفید را انجام دهید تا تاثیرش را ببینید.

اصول خانه تکانی برای افراد شاغل:

اسفند ماه که از راه می رسد، بدون شک در همه خانه حرف از خانه تکانی و خریدها برای نوروز است. خانه تکانی رسمی که هر سال خیلی از بانوان برایش غر می زنند، اما باز هم نمی توانند از آن دل بکنند و اجرایش می کنند. 
برچسب ها: عید نوروز، خانه تکانی، خانه تکانی عید تعداد بازديد: 729 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز