Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:02

28
دی
بسته موضوعی 20: هوای پاک، شهر زیبا

بسته موضوعی 20: هوای پاک، شهر زیبا

ضای سبز شهرها نه تنها ریه ی تنفسی یک شهر می‌باشد بلکه از نظرتاثیر روحی و روانی به شهروندان در تلفیق با زندگی شهری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وجود گیاهان بر گستره این کره خاکی بعنوان قاعده و پایه هرم حیات اهمیت و ارزش خاصی دارد.

فضای سبز شهرها نه تنها ریه ی تنفسی یک شهر می‌باشد بلکه از نظرتاثیر روحی و روانی به شهروندان در تلفیق با زندگی شهری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. 

پس بیائید شبنم عشق بر روی گل بکاریم و ریسمان نجاتمان را بر قامت بلند سرو گره زنیم تا این همه را که نیاز هستیان در بودنشات است به گل نشانده و در گسترش آن بکوشیم.

29 دی روز هوای پاک نامگذاری شده است. به همین جهت بسته موضوعی این دوره با موضوع و حال و هوای محیط زیست و هوای پاک انتخاب شده است. در این بسته موضوعی مطالبی در مورد گیاهان و تصفیه هوای خانگی برای شما گردآوری کرده ایم:

سبزیکاری عمومی در منازل: در این مقاله با سبزکاری و باغبانی در خانه و محیط خود آشنا می شوید.

بهترین گیاهان آپارتمانی: در این مطلب شما با گیاهان و گل های مناسب برای آپارتمان و فضای بسته منزل خود آشنا می شوید.

نقش فضای سبز در کاهش آلودگی های زیست محیطی: در این مقاله شما با تاثیرات گیاهان بر آلودگی هوا آگاه می شوید.

کاشت گیاهان آپارتمانی در گلدان: در این مقاله شما را با کاشت گل ها و گیاهان و نحوه تکثیر آن در گلدان و نگهداری در آپارتمان آشنا می کنیم.

فضای جنگلی پارک چیتگر را حفظ کنیم: در این مقاله با هشدار و نگهداری از فضای سبز پارک چیتگر و محیط های دیگر آشنا می شوید.

کاشت نهال: در این مطلب با فواید و نحوه کاشت نهال آشنا می شوید.

گل های آپارتمانی، تصفیه کننده های طبیعی: در این مطلب شما با فواید و نکات تصفیه کننده های طبیعی در منازل به وسیله گیاهان آشنا می شوید.

در قبال محیط زیست مسئولیت پذیر باشیم: در این مقاله شما را با مسئولیت در مقابل محیط زیست و حفظ و نگهداری آن آشنا می کنیم.

 

برچسب ها: آلودگی هوا، فضای سبز، گیاهان آپارتمانی، کاشت نهال، هوای پاک، روز هوای پاک، 29 دی هوای پاک، نگهداری از گیاهان و درختان، تکثیر گیاهان، هوای آلوده، تصفیه کننده طبیعی تعداد بازديد: 1132 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز