Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:22

7
شهریور
گلدان‌های پلاستیکی خرگوشی

گلدان‌های پلاستیکی خرگوشی

آیا شما هم سعی می‌کنید که از برخی وسایل دور انداختنی، استفاده بیشتری کرده و کاردستی‌های جالب درست کنید؟ به این گلدان‌های خرگوشی توجه کنید. این گلدان‌ها با بطری‌های پلاستیکی درست شده‌اند.

تحریریه زندگی آنلاین : آیا شما هم سعی می‌کنید که از برخی وسایل دور انداختنی، استفاده بیشتری کرده و کاردستی‌های جالب درست کنید؟ به این گلدان‌های خرگوشی توجه کنید. این گلدان‌ها با بطری‌های پلاستیکی درست شده‌اند. اگر شما هم عاشق درست کردن کاردستی هستید و دغدغه کاهش تولید زباله را هم دارید، بهتر است وقت را تلف نکنید و در این پروژه با ما همراه باشید. در این پروژه می‌توانید کودکان خود را نیز سهیم کنید.

 بیشتر بخوانید:

 

 

 

وسایل مورد نیاز

 قلم‌مو، رنگ، طرح و الگوی کار

 قیچی، کاتر (تیغ) و یا هر چیزی برای برش زدن بطری پلاستیکی

 بطری‌های 2 لیتری به تعدادی که دوست دارید.

 خاک گلدان، بذر و دو عدد گلدان کوچک

شرط می‌بندیم که شما هم بیشتر این لوازم را در خانه دارید و هیچ نیازی به خرید نیست. پس دست به کار شوید.

شما یک رنگ برای بدن می‌خواهید و یک رنگ برای وسط گوش، بینی، چشم و وسط چشم‌ها.

با برس‌های بزرگ‌تر، قسمت بدنه را رنگ بزنید و با قلم موی نازک‌تر، قسمت‌های مشکی را رنگ بزنید.

بطری‌ها را ابتدا بشویید و حسابی تمیز کنید. از آنجا که این گلدان‌ها کوتاه هستند، توصیه می‌شود که از گیاهان کوتاه‌تر در آنها استفاده شود.

مته برای ایجاد سوراخ‌های زهکشی (ولی ضرورت ندارد). این کار را با یک میخ و چکش ساده هم می‌توانید انجام دهید.

بیشتربخوانید:

آویز شيشه‌ای

 دستورالعمل

ما برای ایجاد طرح، ابتدا با یک قلم روی کاغذ طرح مورد نظر را کشیدیم. سپس آن را زیر بطری قرار دادیم. کاغذ حکم الگو را دارد. طرح را روی بطری پیاده کنید (می‌توانید با ماژیک آن را بکشید). با کمک قیچی، خطوطی را که روی بطری کشیده‌اید، برش بزنید. ابتدا دور سر خرگوش را برش بزنید و سپس حلقه‌ای که دور قسمت پایین بطری می‌چرخد را (به شکل شماره 2 توجه کنید).

با استفاده از رنگ (آکریلیک) و قلم مو آن را رنگ بزنید. گلدان را به رنگ بدن خرگوش رنگ کنید. در اینجا ما توانستیم با سه لایه رنگ سطح پلاستیکی بطری را کاملا پوشش دهیم، ولی هر بار گذاشتیم رنگ زیری کاملا خشک شود. هنگامی که لایه نهایی رنگ بدن و گلدان نیز خشک شد، نوبت اضافه کردن اجزای صورت خرگوش است. ابتدا با یک مداد آن‌ها را روی صورت خرگوش بکشید و بعد با رنگ‌ها روی خطوطی که کشیده‌اید، اجزا را مشخص‌تر کنید. شاید بخواهید روی سطح بدن و گلدان را با اسپری تثبیت کننده رنگ بپوشانید. این کار به دوام و ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند. شما نیاز به سوراخ‌هایی دارید برای زهکشی در کف گلدان. ما این کار را با مته انجام داده‌ایم، ولی اگر شما در اختیار ندارید، می‌توانید از چکش و میخ برای ایجاد سوراخ استفاده کنید. ما 5 سوراخ در ته بطری ایجاد کردیم. گلدان‌های خود را با خاک گلدان پر کنید و گل و گیاه مورد نظر خود را داخل گلدان‌های کوچک بکارید. حالا که گلدان‌ها آماده شده‌اند، آنها را در قسمت توپی بدن خرگوش قرار دهید. کار تمام است و شما می‌توانید از تماشای این زیبایی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

درست کردن شال گردن با ژاکت قدیمی

ایده هایی برای استفاده دوباره از لامپ های دوریز

تزیین گلدان های قدیمی با لاک ناخن

 

 

برچسب ها: خلاقیت، کاردستی، هنر، آموزش تصویری، گلدان، الگو تعداد بازديد: 1669 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز