Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 15:05

21
آبان
روش های آسان برای سر و سامان دادن به اتاق كودك

روش های آسان برای سر و سامان دادن به اتاق كودك

جعبه‌ و سبد از بهترین امكانات برای نگهداری وسایل بچه‌ها به شمار می‌روند، چرا كه دردسر جمع كردن و مرتب چیدن را ندارند.

از تختخواب‌های كشودار استفاده كنید 

معمولا زیر تخت، محل مناسبی برای نگهداری بسیاری از وسایل و لباس‌ها مثل عروسك‌ها و اسباب‌بازی‌های اضافی است. این فضا هم بزرگ است و هم جلوی دید نیست. 

فضا را بیشتر كنید 

این نوع كمدها معمولا برای نگهداری كتاب‌ها، صندوق‌ها و جعبه‌های پلاستیكی و برخی اسباب‌بازی‌ها، به كار می‌روند. علاوه بر این می‌توانید از سطل بزرگ برای جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های كودك استفاده كنید. 

از كمدهایی استفاده كنید كه قابلیت افزایش فضا دارند 

با رشد و بزرگ‌تر شدن كودك می‌توانید قفسه‌های كمد را بیشتر كنید. 

از سبد و جعبه استفاده كنید 

جعبه‌ و سبد از بهترین امكانات برای نگهداری وسایل بچه‌ها به شمار می‌روند، چرا كه دردسر جمع كردن و مرتب چیدن را ندارند و خیلی سریع می‌توانید چیزی را كه به دنبالش هستید در آنها پیدا كنید. 

اسباب‌بازی‌ها را دور از دید قرار دهید

كافی است در كمد را ببندید تا همه چیز مرتب، منظم و زیبا به نظر برسد. طبقات داخل كمد فضای زیادی برای نگهداری وسایل و اسباب‌بازی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند. جمع‌آوری وسایل در این كمد به شما و كودكتان كمك می‌كند تا در طول روز فضای كافی در اختیار داشته باشید. 

اتاق كودك را سر و سامان دهید 

روی تمام جعبه‌ها و قوطی‌های مخصوص وسایل كودكتان برچسب بزنید و اسم چیزهایی كه داخل هركدام قرار می‌دهید را بنویسید تا در زمان نیاز، آنها را پیدا كنید. 

فضایی برای پنهان كردن وسایل پیدا كنید 

استفاده از كمدهای دردار كوچك می‌تواند به ذخیره فضا كمك كند. 

هرچیزی در جای خودش 

معمولا در اتاق‌ بچه‌ها چیزهای ریز و درشت زیادی كف زمین به چشم می‌خورد كه هم اتاق را بی‌نظم نشان می‌دهند و هم گاهی اوقات دردسرسازند. راه‌حل مناسب، استفاده از كشو و یا جعبه‌هایی است كه می‌توانید آنها را در قفسه‌های اتاق قرار دهید.

از كتابخانه قفسه‌دار استفاده كنید 

از عروسك‌های پشمالو گرفته تا انواع لگوها، كتاب‌ها و... این كمد‌ها جایگاه مناسبی برای قرار دادن كلیه وسایل هستند و كمك می‌كنند تا وسایل در كنار هم و به طور بسیار منظم چیده شوند و البته دور از دید باشند.

 

برچسب ها: اتاق کودک، دکوراسیون اتاق کودک، تغییر دکور اتاق کودک، سر و سامان دادن به اتاق کودک، مرتب کردن اتاق کودک تعداد بازديد: 1878 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز