Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 16:46

15
مهر
د‌‌‌كوراسيون اتاق كود‌‌‌ك

د‌‌‌كوراسيون اتاق كود‌‌‌ك

برخی از وسایل فرزند اولتان را كه دیگر بلااستفاده بودند، تا به امروز نگهداری كرده‌اید و حالا می‌توانید مجددا از آنها استفاده كنید.

اعظم اسلامی مجد‌‌‌

 

ایجاد برخی از تغییرات در اتاق كودك بسیار راحت‌تر و كم‌هزینه‌تر از تغییر مدل اتاق و دستشویی به شكل كلی است، احتمالا برای كودكتان اتاقی را برگزیده‌اید و اگر این كودك اولین فرزندتان نیز نمی‌باشد، احتمال آنكه در انباری خانه برخی وسایل و امكانات مربوط به كودكان خردسال داشته باشید، بیشتر می‌شود.

به هر حال برخی از وسایل فرزند اولتان را كه دیگر بلااستفاده بودند، تا به امروز نگهداری كرده‌اید و حالا می‌توانید مجددا از آنها استفاده كنید، اما اگر لازم است كه برای این وسایل جایگاهی مناسب پیدا كنید، بی‌شك نیاز به صرف كمی هزینه است برای انجام هر كاری، بهترین راه، كمك گرفتن از افراد متخصص و مجرب مربوط به آن كار است. طراحان داخلی به معنای واقعی فضای داخلی اتاق و خانه شما را تغییر می‌دهند و در انجام اینكار با مهارت بسیار هزینه‌ها را به حداقل می‌رسانند.

مثلا یك فرد خبره و مجرب می‌تواند تمام فضای داخل اتاق و وسایلی كه در آن است و اینكه چگونه باید از وسایل قدیمی مجددا استفاده كرد، اینكه از چه رنگ‌هایی استفاده شود و وسایل چگونه چیده شوند و... را در ذهن خود تجسم می‌كند.

آنها با فكر دقیق و منسجم به راحتی تشخیص می‌دهند كه كدام‌یك از وسایل موجود باید از اتاق حذف شوند، كدام‌ رنگ با توجه به نور و موقعیت اتاق برای آن مناسب‌تر است و چگونه باید رنگ‌ها، وسایل‌ها و پرده‌ها را با هم ست و هماهنگ كرد.

برخی از طراحان ساعتی كار می‌كنند یعنی اجرت و دستمزدی كه می‌گیرند به صورت ساعتی حساب می‌شوند. معمولا آنها فضاهای بسیار كوچك را طراحی و تغییر دكوراسیون می‌دهند و معمولا برای هر ساعت چیزی حدود سیصدهزار تومان دستمزد كار می‌گیرند. 

برخی وسایل و امكانات مورد نیاز و بی‌خطر برای كودكان در این فضا چیده شده‌اند، دو تختخواب كودك از چوب درخت گردو و سایر وسایل چوبی به همین رنگ، محیط جذابی را در كنار هم ایجاد كرده‌اند. 

یك قفسه نسبتا بزرگ كه خیلی هم به درد می‌خورد و می‌توان در آن اسباب‌بازی و كتاب‌هایی كه برای كودكتان می‌‌خوانید و البته سایر وسایل جانبی را نگهداری كرد. 

وقتی كه نوزاد كوچك شما كم‌كم به راه رفتن بیفتد یا اینكه چهار دست و پا حركت كند، نیاز به فضایی برای نگهداری پوشك، حوله و وسایل مربوط به تمیز كردن كودك و مكانی برای تعویض پوشك، حوله و وسایل مربوط به تمیز كردن كودك و مكانی برای تعویض پوشك او خواهید داشت، لذا این فضا نیز برای همین منظور طراحی شده است. 

چگونه تعیین كنیم كه چقدر سرمایه برای اینكار لازم است؟

برای كارهای الكترونیكی اتاق، كاغذ طراحی، فرش یا قالیچه بسته به نوع و كیفیت انتخابی‌تان هزینه می‌كنید. همیشه نمی‌توان تمام هزینه‌ها را به طور یقین از قبل مشخص كرد فقط می‌توان آنها را تخمین زد. ممكن است در میان كار، تغییراتی در برنامه‌ها ایجاد شود و باعث شود هزینه‌ها تغییر كنند یا ممكن است طراح به این نتیجه برسد كه می‌شود همان كار را با هزینه كمتر انجام داد و یا حتی برعكس.

 

برچسب ها: اتاق کودک، دکوراسیون اتاق کودک، وسایل اتاق کودک، طراحی اتاق کودک، تغییر در اتاق کودک تعداد بازديد: 800 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز