Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 02:15

29
آذر
ستاره‌ها و فضا پیماها

ستاره‌ها و فضا پیماها

انتخاب رنگ آبی تیره برای یک اتاق باعث می‌شود فضای آن با خاموش شدن چراغ‌ها در طول شب، جان بگیرد.

تحریریه ماهنامه کودک سالم

 

با استفاده از آسمان پر ستاره شب به عنوان عاملی الهام بخش، فضایی رنگی و پر ستاره برای اتاق فرزندتان ایجاد کنید تا او بتواند سفر خود به فضا را در آن تجربه کند. این ظاهر بیشتر مبتنی بر رنگ آبی است اما رنگ‌هایی نظیر نقره‌ای یا زرد روشن را نیز برای ایجاد حالت کیهانی به اتاق اضافه کنید و یا می‌توانید رنگ دیوارها را خنثی انتخاب کنید و حاشیه‌های کهکشانی بر دیوارها بچسبانید و برای روتختی رنگی شاد در نظر بگیرید و سایر لوازم اتاق را نیز متناسب با همین زمینه انتخاب کنید.

زمینه آسمان شب
انتخاب رنگ آبی تیره برای یک اتاق باعث می‌شود فضای آن با خاموش شدن چراغ‌ها در طول شب، جان بگیرد. تعدادی ستاره و برچسب‌های شب رنگ بر دیوارها بچسبانید تا با خاموش کردن چراغ‌ها، این ستاره‌ها روشن شده و اتاق را به آسمان شب نزدیک‌تر کنند. جزئیاتی نظیر کوسن‌های ستاره‌ای با رنگ‌های شاد باعث می‌شوند در طول روز اتاق با نشاط‌تر شود. همچنین شما می‌توانید سفینه‌های فضایی را از سقف آویزان کنید یا نوارها یا طرح‌های فضایی و فضانوردان را بر روی دیوار بچسبانید.

یک کهکشان به اتاق اضافه کنید
یک میز ساده را با چسباندن کهکشانی از ستاره‌ها بر روی آن، از سادگی قبل خارج کنید. میز را به رنگ دلخواه خود رنگ کنید (آبی تیره یا خاکستری مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند). از یک شابلون به شکل ستاره و رنگ زرد برای ایجاد طرح ستاره بر روی میز استفاده کنید. اگر دوست دارید ستاره براق باشد، کمی اکلیل پس از اتمام کار بر روی هر ستاره بزنید.

می‌توانید ستاره‌ها را بر همه جای میز بکشید یا آنها را به صورت گزیده برای قسمت‌های خاصی در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید حالت فضایی به اتاق بدهید، چند طرح سفینه فضایی بر روی دیوارها ایجاد کنید. پس از اتمام کار یک لایه جلای مات بر طرح‌ها بزنید تا در طول زمان آسیب نبیند.

نور پردازی اتاق را فضایی کنید
قرار دادن یک چراغ خواب سفینه شکل در کنار تخت ظاهر اتاق را تکمیل خواهد کرد. یا می‌توانید برای لامپ سقفی، لوستری به شکل هلال ماه انتخاب کنید. نصب یک رشته از چراغ‌های چشمک زن حالت کهکشانی اتاق را بیشتر می‌کند.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق کودک، رنگ اتاق کودک، چیدمان اتاق کودک، تزئین اتاق کودک، نور پردازی اتاق کودک تعداد بازديد: 748 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز