Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 21:25

27
خرداد
شمارش گوسفندان

شمارش گوسفندان

با استفاده از الگوی موجود در این صفحه، و بزرگ کردن آنها در صورت لزوم به وسیله دستگاه فتوکپی، شکل پشم گوسفند را بر لایی چسب بکشید.

تحریریه ماهنامه كودك سالم

 

اضافه کردن طرح این گوسفندان زیبا به یک پتو یا تشک ساده بسیار آسان است و نیاز به دوخت و دوز کمی دارد. اگر از الگوی کوچک‌تری استفاده کنید، می‌توانید دسته‌ای از گوسفندان را در اطراف پارچه بدوزید. از این طرح می توان برای محفظه‌های نگهداری از وسایل یا بر روی پارچه کنفی برای آویز دیوار استفاده کرد.

لوازم مورد نیاز
لایی چسب
تکه ای پارچه پشمی به رنگ کرم
قیچی
پارچه مشکی قابل اتو زدن مخصوص ترمیم
نخ خیاطی
پتوی پشمی

روش كار
1– با استفاده از الگوی موجود در این صفحه، و بزرگ کردن آنها در صورت لزوم به وسیله دستگاه فتوکپی، شکل پشم گوسفند را بر لایی چسب بکشید. شکل را ببرید، آن را بر روی پارچه پشمی کرم رنگ قرار دهید و اتو بزنید. سپس پارچه را ببرید. برای بدن گوسفند، دوباره از الگو استفاده کنید و آن را بر روی پارچه مشکی بکشید. سپس آن را مانند مورد قبل ببرید.

2– بدن گوسفند را بر روی پتو اتو بزنید. نهایتا پشم گوسفند را نیز بر وسط بدن او بر روی پتو قرار دهید و دوباره اتو بزنید. سپس اطراف گوسفند را با دست یا چرخ خیاطی بدوزید.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق کودک، وسایل اتاق کودک، تزئین اتاق کودک، تکه دوزی پتوی کودک تعداد بازديد: 1120 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز