Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 00:36

25
آذر
آويز درب اتاق كودك

آويز درب اتاق كودك

سطح آویز چوبی باید کاملا صاف باشد. به کمک کاغذ سنباده، سطح چوب را سنباده بکشید.

تحریریه ماهنامه كودك سالم

 

یک طرح دائم را بر روی چوبی که از قبل جلا داده‌اید مهر کنید و با این کار یک آویز در زیبا درست کنید. این آویز بهترین هدیه برای کودکان علاقه‌مند به فوتبال است– در حقیقت شما می‌توانید رنگ‌های این طرح را متناسب با تیم مورد علاقه فرد مورد نظر خود انتخاب کنید و به کار ببرید. استفاده از یک لایه لاک جلا قبل از ایجاد طرح از پخش شدن رنگ بر چوب جلوگیری می‌کند. توجه داشته باشید که برای ایجاد طرح بر روی چوب باید از رنگ‌های دائم استفاده کنید. در غیر این صورت گوشه‌های طرح از چوب به مرور زمان جدا می‌شوند.

ابزار مورد نیاز 
یک مهر با طرح یک پسر بچه فوتبالیست
چند عدد مهر با طرح‌های مربوط به فوتبال
لاک جلای اکریلیک
جوهر مشکی
روان نویس مشکی (دائم)
رنگ اکریلیک (به رنگ‌های سبز، سفید، زرد، قرمز و آبی کمرنگ)
آویز در چوبی
یک عدد کاغذ سنباده

  

مراحل انجام کار 

سطح آویز چوبی باید کاملا صاف باشد. به کمک کاغذ سنباده، سطح چوب را سنباده بکشید تا هم لاک جلا را بهتر جذب کند و هم تکه‌های ریزی را که ممکن است بر روی چوب باشد از بین ببرد.

به کمک یک قلم‌موی نقاشی، لاک جلا را بر سطح رویی چوب بمالید. اجازه دهید لاک جلا کاملا خشک شود. از لاک جلای اکریلیک استفاده کنید زیرا سریع‌تر خشک می‌شود و راحت‌تر از قلم‌مو جدا می‌شود.

مهری که طرح پسر بچه بر روی آن بود را در جوهر مشکی زده و آن را بر روی چوب بزنید. اجازه دهید جوهر خشک شود. 

به کمک روان نویس مشکی، یک خط افق بر روی چوب بکشید و تعدادی سبزه و چمن اطراف پای پسر بچه نیز ایجاد کنید.

طرح‌هایی که بر روی چوب ایجاد کرده‌اید را رنگ کنید. مقداری از رنگ سفید، قرمز و زرد را با هم مخلوط کنید تا رنگ پوست پسر بچه حاصل شود. بگذارید رنگ‌ها کاملا خشک شوند. حال با استفاده از مهرهایی که طرح مربوط به فوتبال داشتند، به دلخواه خود تعدادی طرح بر بلوز و اطراف پسرک ایجاد کنید. عدد روی بلوز پسر بچه را به رنگ زرد درآورید. اجازه دهید خشک شود. در نهایت یک لایه دیگر جلا بر کل چوب بزنید.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق کودک، وسایل اتاق کودک، چیدمان اتاق کودک، تزئینات اتاق کودک، آویز درب اتاق کودک تعداد بازديد: 1013 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز