Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 14:12

25
آذر
آبـاژور با روبان‌های رنگی

آبـاژور با روبان‌های رنگی

به کمک مداد قسمت‌هایی را که می‌‌خواهید بر روی آنها روبان‌ها را بچسبانید علامت‌گذاری کنید.

تحریریه ماهنامه كودك سالم


لوازم مورد نیاز 

آباژور ساده و سفید
مداد
متر خیاطی
روبان‌ها رنگی
قیچی
چسب چوب

مراحل انجام كار

به کمک مداد قسمت‌هایی را که  می‌‌خواهید بر روی آنها روبان‌ها را بچسبانید علامت‌گذاری کنید. از متر خیاطی استفاده کنید تا فاصله‌‌ بین روبان‌ها دقیق باشد.

با توجه به اندازه‌‌ دور کلاهک آباژور، روبان‌ها را ببرید (قسمتی را اضافه در نظر بگیرید تا بتوانید انتهای روبان را به سر آن بچسبانید)، سپس به کمک چسب روبان‌ها را به دور کلاهک آباژور بچسبانید. چسب‌های اضافی را پاک کنید زیرا با روشن شدن لامپ آباژور، چسب‌های اضافی معلوم  می‌‌شوند.

تزئین فوری 

این شیوه‌‌ تزئین آنقدر لذت‌بخش است که ممکن است شما احساس کنید به آن اعتیاد پیدا کرده‌اید! شما می‌‌توانید از این روش برای تزئین کوسن‌ها و رومیزی‌ها نیز استفاده کنید. در مورد لوازم قابل شست‌و‌شو بهتر است از چرخ خیاطی برای نصب روبان‌ها استفاده کنید.

 

برچسب ها: اتاق کودک، دکوراسیون اتاق کودک، وسایل اتاق کودک، چیدمان اتاق کودک، تزئین آباژور، تزئینات اتاق کودک، آباژور با روبان های رنگی تعداد بازديد: 952 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز