Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 01:22

25
آذر
آباژور خالدار

آباژور خالدار

فضایی با تهویه‌‌ی مناسب برای کار کردن انتخاب کنید. زمین را با روزنامه بپوشانید.

تحریریه ماهنامه كودك سالم

 

تزئین این آباژورها می‌‌تواند در ایجاد فضایی جذاب در اتاق کودک شما بسیار موثر باشد. به آباژورهای سفید و ساده روبان‌های رنگی نصب کنید. آباژورهای رنگی را با برچسب‌هایی خالدار تزئین و دور آنها را نوارهای زنگوله‌دار بچسبانید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با اتاق هماهنگی داشته و یا با رنگ‌های اتاق نوعی تضاد ایجاد کند. 

لوازم مورد نیاز 

روزنامه 
آباژور
اسپری رنگ
برچسب های ساده
چسب
نوار زنگوله دار 

مراحل انجام كار

فضایی با تهویه‌‌ی مناسب برای کار کردن انتخاب کنید. زمین را با روزنامه بپوشانید و کلاهک آباژور را با اسپری رنگ، رنگ کنید. هنگام اسپری کردن، دست خود را آرام به سمت چپ و راست حرکت دهید. همچنین می‌‌توانید برای ایجاد رنگی هموار و یکدست، رنگ را در مراحل مختلف اسپری کنید.

بعد از اسپری شدن رنگ به صورت یکدست و خشک شدن کامل آن، برچسب‌های ساده را از بالا تا پایین به کلاهک آباژور بچسبانید.

دور کلاهک را با چسب حرارتی پوشانده و نوار زنگوله دار را به آن بچسبانید. قبل از نصب کلاهک به روی آباژور، اجازه دهید چسب آن کاملا خشک شود.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق کودک، وسایل اتاق کودک، چیدمان اتاق کودک، تزئین اتاق کودک، آباژور خالدار، تزئین آباژور تعداد بازديد: 863 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز