Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:42

5
مهر
آیا قورت دادن آدامس خطرناک است؟

آیا قورت دادن آدامس خطرناک است؟

متخصص گوارش و کبد در روسیه گفت: بزرگسالان همیشه به بچه‌ها توصیه می‌کنند که آدامس را قورت ندهند، زیرا هضم نمی‌شود و ممکن است برای بدن خطرناک باشد

تحریریه زندگی آنلاین : به گزارش کودک سالم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرگئی ویالوف؛ متخصص گوارش و کبد در روسیه گفت: بزرگسالان همیشه به بچه‌ها توصیه می‌کنند که آدامس را قورت ندهند، زیرا هضم نمی‌شود و ممکن است برای بدن خطرناک باشد، اما این پزشک با این هشدار موافق نیست، زیرا معتقد است تولیدکنندگان آدامس به این موضوع توجه دارند. او می‌گوید: می‌توانی آدامس را قورت بدهی، اما توصیه نمی‌شود، چون برای این منظور تولید نشده است. علاوه بر این، تمام تولیدکنندگان آدامس خطر قورت دادن آدامس را به حساب آورده‌اند، یعنی آدامس باید در صورت بلعیدن به سلامتی انسان آسیبی وارد نکند.آدامس نمی‌تواند روده را مسدود کند یا به دیواره آن بچسبد. آدامس را زیاد نجوید، زیرا ممکن است باعث ایجاد برخی اختلالات در دستگاه گوارش شود.

بیشتربخوانید:

قورت دادن آدامس خطرناک است؟

برچسب ها: مشکلات گوارشی، آدامس، جویدن آدامس، قورت دادن آدامس تعداد بازديد: 143 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز