Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:36

20
فروردین
واکسیناسیون کودکان را زودتر انجام دهید

واکسیناسیون کودکان را زودتر انجام دهید

رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس توصیه می‌شود خانواده‌ها نسبت به تزریق واکسیناسیون گروه سنی کودکان ۵ تا ۱۲ ساله خود اقدام کنند تا ریسک درگیری

ایسنا نوشت: رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس توصیه می‌شود خانواده‌ها نسبت به تزریق واکسیناسیون گروه سنی کودکان ۵ تا ۱۲ ساله خود اقدام کنند تا ریسک درگیری و شدت بیماری در کودکانشان کاهش یابد.

جلال الدین بطحایی اظهار کرد: اعلام کرد: دز سوم واکسن کرونا مانند سایر دزهای قبلی بوده و شهروندان هرچه سریعتر باید نسبت به تکمیل دزهای واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: دز سوم واکسیناسیون تنها در کشور ما نبوده و تمامی کشورها واکسن کرونا را در چندین نوبت دریافت کرده‌اند که انجام این امر در کنترل بیماری بسیار موثر بوده و توصیه می شود افراد هر چه سریعتر دز سوم را تزریق کنند و به شایعات مبنی بر عوارض دز سوم توجه نداشته باشند چرا که این دز مانند سایر دزهای قبلی بوده و هیچ تفاوتی ندارد و با اطمینان خاطر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

بطحایی خاطرنشان کرد: دز سوم واکسن کرونا ویروس مانند سایر دزها بوده و زمانیکه از مهلت مقرر تکمیل دز عبور کنیم و افراد نسبت به واکسیناسیون اقدام نکنند، ریسک ابتلا در آنها افزایش می‌یابد، بنابراین توصیه می‌شود افراد نسبت به تکمیل دزهای واکسیناسیون خود هرچه سریعتر به مراکز خدمات جامع سلامت برای دریافت واکسیناسیون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نباید تصور کنیم، ویروس کرونا پایان یافته، تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تکمیل دزهای واکسیناسیون به کنترل بیماری بسیار کمک کننده خواهد بود.

برچسب ها: کودکان، سرخک، واکسیناسیون، واکسن، ویروس کرونا تعداد بازديد: 217 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز