Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 08:34

20
بهمن
جزئیات واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال علیه کرونا از زبان وزیر بهداشت

جزئیات واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال علیه کرونا از زبان وزیر بهداشت

وزیر بهداشت جزئیات واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ ساله را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین بنابر اعلام کانال تلگرامی وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به جزئیات واکسیناسیون کودکان پنج تا ۱۲ سال علیه کرونا، گفت: در امتداد واکسیناسیون، در زمینه واکسیناسیون کودکان در مرحله اول ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرد که کودکان ۹ تا ۱۲ سال واکسیناسیون را انجام دهند که از زمانیکه ستاد این تصمیم را گرفت تا امروز، نزدیک به ۶۰۰ نفر کودک ۹ تا ۱۲ سال واکسینه شدند و اطمینان کامل پیدا کردیم که این واکسن ها برای کودکان کاملا ایمن است و کاملا می توانند موثر باشند.

وی افزود:  بر همین اساس در ستاد کرونای وزارت بهداشت و ستاد کرونای کشوری تصمیم گیری شد که واکسیناسیون ۵ تا ۹ سال هم انجام شود.

عین اللهی تاکید کرد: خواهشم از مردم این است که در حال حاضر و در شرایطی که اُمیکرون در کشور ما هم تهاجم و وسعت پیدا کرده، برای افزایش مقاومت کودکان مان در برابر این بیماری واکسیناسیون کودکان شان را انجام دهند.

وزیر بهداشت گفت: واکسن های سینوفارم و پاستوکووک دو واکسنی هستند که برای کودکان تزریق می شوند و به صورت دو دز تزریق می شوند. فعلا یک دز برای کودکان تزریق شده و طبق روال دز دوم هم تزریق می شود.

برچسب ها: کودکان، واکسیناسیون، واکسن، وزیر بهداشت، بهرام عین الهی، سویه اومیکرون تعداد بازديد: 160 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز