Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 02:49

2
آذر
روزنه‌های امید در درمان کرونا با شیر آغوز

روزنه‌های امید در درمان کرونا با شیر آغوز

دکتر «حسام حسنی» رئیس کمیته علمی مبارزه با کرونای وزارت بهداشت مصر در پایگاه خبری الوطن از افزایش نسبت درمان بیماران مبتلا به کرونا به میزان ۹۲ درصد خبر داد

تحریریه زندگی آنلاین : به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر «حسام حسنی» رئیس کمیته علمی مبارزه با کرونای وزارت بهداشت مصر در پایگاه خبری الوطن از افزایش نسبت درمان بیماران مبتلا به کرونا به میزان ۹۲ درصد خبر داد و اعلام کرد: مصر، نخستین کشوری است که از «شیر آغوز» برای درمان کرونا استفاده می‌کند. در همین ارتباط، دکتر ناصر عبده، متخصص اطفال و نوزادان می‌گوید شیر آغوز اولین شیری است که پس از تولد، از پستان مادر خارج می‌شود و زرد رنگ است. آغوز دارای فواید مختلفی برای کودکان است و به تقویت ایمنی بدن کمک می‌کند و پروتئین بالایی دارد. این ماده دارای ارزش غذایی فراوانی بوده و عاری از هرگونه باکتری است. همچنین دکتر «محمد عز العرب» مشاور طب داخلی در انستیتو ملی بیماری‌های کبدی و عفونی مصر به الوطن گفت: یک دارو به نام «لاکتوفرین» وجود دارد که حاوی شیر آغوز است و از آن در درمان کرونا استفاده می‌شود.

بیشتربخوانید:

پنی‌سیلین" در درمان کرونا موثر است؟

بی تاثیر بودن داروهای معروف در درمان کرونا

شباهت و تفاوت های آنفلوآنزا

برچسب ها: کودکان، ویروس کرونا، درمان کرونا، شیرآغوز تعداد بازديد: 290 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز