Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 18 شهریور 1403 - 03:39

22
اردیبهشت
پوره لبو و هویج

پوره لبو و هویج

فر را با حرارت 200 درجه سانتیگراد گرم کنید و سینی فر را در طبقه وسط قرار دهید. لبو و هویج را پوست گرفته، به صورت نگینی خرد کنید. آن‌گاه هویج را 5 دقیقه در ظرف حاوی آب جوش روی حرارت قرار دهید تا کمی بپزد.

تحریریه زندگی آنلاین – گروه کودک :

 

مواد لازم

روغن زیتون............1 قاشق چایخوری

لبو.............1 عدد

هویج..............2 عدد کوچک

شیر8 قاشق سوپخوری............آویشن به مقدار کم

بیشتربخوانید:

پوره سیب زمینی و سیب

 

 

 

طرز تهیه

فر را با حرارت 200 درجه سانتیگراد گرم کنید و سینی فر را در طبقه وسط قرار دهید. لبو و هویج را پوست گرفته، به صورت نگینی خرد کنید. آن‌گاه هویج را 5 دقیقه در ظرف حاوی آب جوش روی حرارت قرار دهید تا کمی بپزد. سپس هویج را از آب خارج کنید و آویشن و یک‌دوم قاشق چایخوری روغن زیتون روی آن بریزید. حالا هویج را روی سینی فر قرار دهید و در فر از قبل گرم شده بگذارید. اکنون لبو را در آب جوش بریزید و 5 دقیقه بجوشانید. آن‌گاه لبو را به سبزیجات در سینی فر اضافه کنید و 20 تا 25 دقیقه بپزید تا نرم شود. سبزیجات را در نیمه زمان پخت، برگردانید. سپس سبزیجات را همراه با 2 قاشق سوپخوری آب یا شیر پوره کنید تا به غلظت مورد نظر برسد. در صورت نیاز مقدار بیشتری آب یا شیر بیفزایید.

بیشتربخوانید:

پوره لوبیا سبز

 

تعداد بازديد: 101 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز