Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 05:21

30
بهمن
پیتزا رولی با اسفناج و پنیر

پیتزا رولی با اسفناج و پنیر

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و قالب مافین را خوب چرب کنید. خمیر را با دست به شکل یک مستطیل (30 در 40 سانتیمتر) روی کاغذ روغنی پهن کنید. اگر پهن کردن آن دشوار است، بگذارید 5 دقیقه استراحت کند و بعد دوباره تلاش کنید.

تحریریه زندگی آنلاین – گروه کودک :

 

مواد لازم

اسفناج خرد کرده...............1 پیمانه

خمیر پیتزا..................400 گرم

سس گوجه‌فرنگی...................سه‌چهارم پیمانه

پنیر پیتزای رنده کرده................2 پیمانه

پنیر پارمسان رنده کرده................یک‌چهارم پیمانه

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه پیتزا گیاهی روسی

طرز تهیه پیتزا شیکاگو؛ آمریکاییِ اصل

 

 

 

طرز تهیه

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و قالب مافین را خوب چرب کنید. خمیر را با دست به شکل یک مستطیل (30 در 40 سانتیمتر) روی کاغذ روغنی پهن کنید. اگر پهن کردن آن دشوار است، بگذارید 5 دقیقه استراحت کند و بعد دوباره تلاش کنید. آن‌گاه سس گوجه‌فرنگی را روی خمیر بمالید، روی آن اسفناج، پنیر پیتزا و پارمسان بپاشید. حالا خمیر را از یک سمت با دقت و نسبتا محکم رول کنید تا لبه‌ها بسته شوند. اکنون با استفاده از چاقوی دندانه‌دار، آن را 12 قسمت کنید. هر کدام از برش‌ها را در قالب‌های مافین آماده شده بگذارید و حدود 30 دقیقه بپزید تا خمیر پخته، پنیر ذوب و روی آن طلایی شود. سپس 3 تا 5 دقیقه صبر کنید تا خنک شود. آنگاه به روی پنجره فلزی یا ظرف مورد نظر منتقل نمایید.

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه پیتزا گیاهی روسی

 

 

برچسب ها: پیتزا، اسفناج، آموزش آشپزی، پنیر پیتزا، طرز تهیه پیتزا، سس گوجه‌فرنگی، خمیر پیتزا، پنیر پارمسان، پیتزا بدون فر، پیتزا فوری تعداد بازديد: 151 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز