Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 09:08

7
شهریور
شکلات‌های مقوی کره بادام‌زمینی

شکلات‌های مقوی کره بادام‌زمینی

خرما را 10 دقیقه در آب گرم بخیسانید. سپس از آب خارج کنید و آب آن را نگه دارید. در این هنگام، روی یک قالب مربعی شکل کاغذ بیندازید. بگذارید کاغذ کمی از دو طرف آویزان باشد. کمی روی کاغذ را چرب کنید.

تحریریه زندگی آنلاین – گروه کودک :

 

مواد لازم

خرمای خرد کرده....................سه‌چهارم پیمانه

کره بادام‌زمینی..............1 پیمانه

جو پرک................یک‌دوم پیمانه

بادام‌زمینی خرد کرده.....................یک‌دوم پیمانه

شکلات چیپسی.................سه‌چهارم پیمانه

 بیشتربخوانید:

تست های خرسی

روش تهیه

خرما را 10 دقیقه در آب گرم بخیسانید. سپس از آب خارج کنید و آب آن را نگه دارید. در این هنگام، روی یک قالب مربعی شکل کاغذ بیندازید. بگذارید کاغذ کمی از دو طرف آویزان باشد. کمی روی کاغذ را چرب کنید. آنگاه خرمای خیس خورده، کره بادام‌زمینی و جو پرک را در مخلوط کن بریزید تا خوب خرد شوند. اگر مخلوط حاصل، خشک به نظر می رسد، 1 قاشق سوپخوری از آب خیساندن خرما به آن بیفزایید. حالا مخلوط را به کاسه‌ای منتقل کنید و بادام‌زمینی را به آن بیفزایید. سپس مخلوط را بر روی قالب آماده کرده پهن کنید. حالا شکلات چیپسی را به روش بن‌ماری ذوب نمایید. شکلات ذوب کرده را به صورت یکنواخت بر روی مخلوط جو بریزید. اکنون آن را حدود 1 ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک شود. آنگاه با بلند کردن اضافه‌های کاغذ، از قالب خارج کنید و به صورت مربعی برش بزنید.

برچسب ها: غذای کودک، شکلات، میان وعده، کره بادام زمینی، نوتلا تعداد بازديد: 211 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز