Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 18:27

23
تیر
املت در نان پیتا

املت در نان پیتا

فلفل دلمه‌ای‌ها را همراه با کره در تابه مناسبی بریزید و روی اجاق تفت دهید. شیر، تخم‌مرغ‌ و نمک را در ظرف مناسبی بریزید. مخلوط تخم‌مرغ را در تابه مناسب و چربکرده‌ای بریزید.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه کودک

 

2-3 سال 

مواد لازم

فلفل دلمه‌ای خرد کرده             یک نصفه

کره                                        1 قاشق چایخوری

شیر                                       2 قاشق سوپخوری

تخم مرغ                                 1 عدد درشت

نمک                                       1 پینچ

نان پیتا                                   1 عدد 

روش تهیه

فلفل دلمه‌ای‌ها را همراه با کره در تابه مناسبی بریزید و روی اجاق تفت دهید. شیر، تخم‌مرغ‌ و نمک را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط کنید.

حالا مخلوط تخم‌مرغ را در تابه مناسب و چربکرده‌ای بریزید و روی اجاق بگذارید تا یک طرف تخم‌مرغ ببندد. اکنون آن را برگردانید تا طرف دیگرش هم ببندد.

سپس فلفل دلمه‌ای‌ها را روی نیمرو بریزید و آن را روی نان قرار دهید. نان را رول کنید و محکم بپیچید. حالا املت را برش بزنید و در بشقاب بگذارید.

نکته

به كودكتان یاد بدهید غذا خوردن مسابقه نیست و باید از غذا لذت كافی را ببرد. زمان كافی را برای غذا خوردن در نظر بگیرید و خودتان هم با آرامش غذا بخورید.

 

برچسب ها: غذای کودک، املت، آموزش آشپزی، نان پیتا، دستور غذای کودک، دستور املت، آموزش املت تعداد بازديد: 1106 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فیلم روز
تصویر روز