Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 13:14

7
مرداد
هاپوي خوشمزه

هاپوي خوشمزه

فر را با دماي 180 درجة سانتيگراد گرم كنيد و كف قالب را به قطر 20 سانتيمتر، با كاغذ روغني بپوشانيد و قالب را چرب نمائيد...

مواد لازم بیسکوئیت 

تخم مرغ     4 عدد
شكر     100 گرم
آب جوش     2 قاشق سوپخوري
وانيلين     يك چهارم قاشق چايخوري
روغن مايع     2 قاشق سوپخوري
آرد     100 گرم
بيسكويت شكلاتي     2عدد
خمير فوندانت     كمي
اسمارتيز براي چشم‌ها     2 عدد
ترافل شكلاتي     60 گرم

روش تهيه بیسکوئیت

فر را با دماي 180 درجة سانتيگراد گرم كنيد و كف قالب را به قطر 20 سانتيمتر، با كاغذ روغني بپوشانيد و قالب را چرب نمائيد. آن‌گاه تخم مرغ‌ها را در كاسة مناسبي بريزيد، شكر و آب جوش را بيفزائيد و با همزن برقي بزنيد تا تخم مرغ‌ها سبك و كمرنگ شوند. سپس وانيلين، روغن و آرد را افزوده و مخلوط كنيد. حالا ماية فراهم كرده را در قالب بريزيد و به مدت تقريبي 25-30 دقيقه، در فر بپزيد. همينكه كيك خنك شد، رو و اطرافش را با كرم كره‌اي ساده بپوشانيد و كيك را يك ساعت در يخچال نگه داريد. حالا با بيسكويت‌هاي شكلاتي كه با كرم كره‌اي شكلاتي پوشانده‌ايد براي هاپو گوش بسازيد و صورت هاپو را مانند تصوير با خمير فوندانت، اسمارتيز، ترافل شكلاتي و كرم كره‌اي شكلاتي كامل كنيد.

يادآوري1: براي تهية كرم كره‌اي به صفحة كيك ماهي بازيگوش مراجعه كنيد.

يادآوري2: براي تهية كرم كره‌اي شكلاتي؛ كرم كره‌‌اي را با پودر كاكائو مخلوط كنيد.

يادآوري3: مي‌توانيد كنار كيك از تعدادي كاپ كيك شكلاتي بهره بگيريد. كه در اين‌صورت، 2 قاشق سوپخوري از آرد را در مواد لازم كيك كم كنيد و 2 قاشق سوپخوري پودر كاكائو جايگزين كنيد. ماية فراهم كرده را در قالب‌هاي مافين داراي كپسول كاغذي بريزيد و در فر بپزيد و رويشان را با كرم كره‌‌اي شكلاتي بپوشانيد.

 

برچسب ها: کیک، کودک تعداد بازديد: 944 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز