Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 21:31

7
مرداد
ماهي بازيگوش

ماهي بازيگوش

فر را با دماي 160 درجة سانتيگراد گرم كنيد. قالب 12 تائي مافين را با كپسول‌هاي كاغذي بپوشانيد و يك قالب به قطر 18 سانتيمتر را چرب كنيد...

مواد لازم بیسکوئیت ماهی

تخم مرغ     3 عدد
كرة نرم شده     200 گرم
شكر دانه ريز     150 گرم
شير     125 ميلي ليتر
آرد     185 گرم
بيكينگ پودر     يك و يك چهارم قاشق چايخوري
كرة بادام زميني     1 قاشق چايخوري
موز پوره كرده     1 عدد
گردوي برشته و خرد كرده     100 گرم
رنگ صورتي خوراكي     چند قطره
رنگ سبز خوراكي     چند قطره
خمير فوندانت     به ميزان لازم

روش تهيه بیسکوئیت ماهی

فر را با دماي 160 درجة سانتيگراد گرم كنيد. قالب 12 تائي مافين را با كپسول‌هاي كاغذي بپوشانيد و يك قالب به قطر 18 سانتيمتر را چرب كنيد. آن‌گاه تخم مرغ‌ها، كره و شكر را در ظرف مناسبي بريزيد و با همزن برقي بزنيد تا صاف و يكدست شود. سپس شير را افزوده و مخلوط سازيد. حالا آرد، بيكينگ پودر و كرة بادام زميني را درون ماية فراهم كرده بريزيد و مخلوط سازيد. اكنون موز و گردو را بيفزائيد و ماية كيك را بين قالب‌هاي مافين و قالب كيك تقسيم كنيد. كيك‌ها را به مدت 18-20 دقيقه در فر بپزيد و روي پنجرة سيمي خنك كنيد.حالا كيك گرد را دو نيم كنيد و روي نيمه‌هاي كيك را با كرم كره‌اي زرد رنگ بپوشانيد. كيك‌ها را مانند تصوير روي تختة مخصوص كيك بچينيد تا به شكل ماهي درآيد و از تصوير كمك بگيريد و روي مافين‌ها را با كرم كره‌اي كه با رنگ  صورتي و سبز مخلوط كرده‌ايد بيارائيد. اينك با خمير فوندانت براي ماهي چشم و باله بگذاريد.

يادآوري1: براي تهية كرم كره‌اي؛ 250 گرم كرة نرم را با همزن برقي بزنيد تا كرم رنگ و سبك شود. آن‌گاه 480 گرم پودر شكر الك كرده را كم كم به آن بيفزائيد و هم بزنيد تا كرم يكدستي حاصل شود. اكنون 2 قاشق سوپخوري شير را اضافه نمائيد و مخلوط كنيد.  

يادآوري2 : خمير فوندانت را از فروشگاه‌هاي لوازم قنادي تهيه كنيد.

 

برچسب ها: کیک، کودک تعداد بازديد: 903 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز