Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 23:32

30
دی
بمب‌های گوجه‌فرنگی‌

بمب‌های گوجه‌فرنگی‌

گوجه‌فرنگی‌ها را خوب بشوئید و از سر آن‌ها به اندازه‌ی یك در بردارید، داخل آن‌ها را با قاشق كوچكی خالی كنید و كنار بگذارید.

تحریریه كودك سالم

 

 

مواد لازم

گوجه‌فرنگی                        4 تا 5 عدد درشت
مایه‌ی گوشت سرخكرده      یك پیمانه
گشنیز خردكرده                  1 قاشق سوپخوری
تخم‌مرغ پخته و خردكرده      1 عدد
 

روش تهیه

گوجه‌فرنگی‌ها را خوب بشوئید و از سر آن‌ها به اندازه‌ی یك در بردارید، داخل آن‌ها را با قاشق كوچكی خالی كنید و كنار بگذارید. حالا داخلشان را با مخلوط مایه‌ی گوشت، گشنیز و تخم‌مرغ پر كنید، در آن‌‌ها را بگذارید و در فر(تاون) گرم‌شده با دمای180 درجه‌ی سانتیگراد، به مدت نیم ساعت بپزید. اكنون گوجه‌فرنگی‌ها را برای پذیرائی در دیس مناسبی بچینید.

یادآوری: برای تهیه‌ی مایه‌ی گوشت سرخكرده، یك قاشق‌سوپخوری روغن در تابه بریزید و روی اجاق بگذارید. آن‌گاه 100گرم گوشت چرخكرده را در آن تفت دهید و 2 قاشق سوپخوری پیاز داغ بیفزائید. سپس یك قاشق چایخوری رب‌گوجه‌فرنگی به مایه اضافه كنید و آن را نیز تفت دهید. حالا حدود یك سوم پیمانه آب در تابه بریزید و صبر كنید گوشت بپزد و آبش كشیده شود.

 

برچسب ها: بمب‌های گوجه‌فرنگي‌، پیش غذا با گوجه فرنگی، طرزتهیه دلمه گوجه فرنگی، طرز تهیه دلمه ی گوجه فرنگی، دلمه گوجه فرنگی به روشی متفاوت، روش تهیه دلمه گوجه‌ فرنگی، آموزش پخت دلمه تعداد بازديد: 624 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز