Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:46

23
شهریور
تزئین سینی اُردور

تزئین سینی اُردور

سینی زیبا و مناسبی بردارید و با توجه به شكل از انواع ژامبون، پنیر سفید، توپ‌های كره با مخلوط سبزی معطر، پنیر موزار‌لا، خیارشور، پنیر گردوئی، زیتون بدون هسته، پنیر تست ورقه‌ای و انگور برای آراستن این سینی بهره بگیرید.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه آشپزباشی

 

 

سینی زیبا و مناسبی بردارید و با توجه به شكل از انواع ژامبون، پنیر سفید، توپ‌های كره با مخلوط سبزی معطر، پنیر موزار‌لای حلقه‌ای خرد كرده، خیارشور، پنیر گردوئی، گوجه‌فرنگی مینیاتوری، پنیر گودا، زیتون بدون هسته، پنیر تست ورقه‌ای و انگور برای آراستن این سینی بهره بگیرید. در اینجا به آموزش چگونگی تهیه برخی از این پیش‌غذا‌ها می‌پردازیم.

 روش تهیه كره با سبزی‌های معطر برای 10-15 عدد توپ 20 گرمی:

250 گرم كره را در دمای محیط قرار دهید تا قدری نرم شود. آن‌گاه سبزی معطر دلخواهتان (ریحان، گشنیز، جعفری، ترخون) را خرد كنید و با كره مخلوط سازید. حالا این مخلوط را 15 دقیقه در یخچال قرار دهید تا قدری سرد شود.

اینك هر بار یك قاشق چایخوری از این مخلوط بردارید و با دست مرطوب توپ‌های كوچكی از آن بسازید و در سینی قرار دهید. حالا سینی را به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید تا توپ‌های كره سفت شوند و تا هنگام مصرف در یخچال نگه دارید.

یادآوری1: پنیر گردوئی را از فروشگاه‌های مواد غذائی تهیه كنید.

یادآوری2: پنیر فتا را به ضخامت 1/5 سانتیمتر برش بزنید و لبه‌های آن را به پودر نعنای خشك آغشته سازید.

 

برچسب ها: تزئین سینی اُردور، تزئین سینی، سینی اردور، آموزش تزئین سینی، مواد لازم برای تزئین سینی، سینی، اردور تعداد بازديد: 587 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز