Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 04:21

2
مرداد
تزئین گل اركیده

تزئین گل اركیده

شما می‌توانید این بار برای تقدیم هدیه به عزیزان خود، از سلیقه و ابتكار. جعبه‌ای زیبا و شكیل یا یك سبد تزئینی كوچك را انتخاب كنید و درون آن را با توجه به حجم جعبه یا سبد، با مقداری شكلات یا شیرینی روكشدار پر كنید.

 

وسایل مورد نیاز 

 یك عدد شاخه تزئینی

 روبان در اندازه و رنگ مناسب و نیز یك قطعه سیم بسیار ظریف

 جعبه تزئینی یا سبد تزئینی در اندازه مناسب

 شكلات یا شیرینی‌های كوچك با پوشش مناسب

 مراحل انجام كار 

شما می‌توانید این بار برای تقدیم هدیه به عزیزان خود، از سلیقه و ابتكار. جعبه‌ای زیبا و شكیل یا یك سبد تزئینی كوچك را انتخاب كنید و درون آن را با توجه به حجم جعبه یا سبد، با مقداری شكلات یا شیرینی روكشدار پر كنید. هدیه مورد نظر را در كنار شكلات‌ها قرار دهید درِ جعبه یا سبد را ببندید.

آن‌گاه روی سطح جعبه یا سبد را با یك شاخه گل طبیعی ظریف زیباتر كنید. بدین نحو كه باید شاخه تزئینی را روی گل طبیعی قرار دهید و با یك رشته روبان، آن‌ها را به یكدیگر متصل كنید. سپس این شاخه‌ها را از زیر با یك تكه سیم ظریف، به روی جعبه یا سبد گره بزنید و از محكم شدن آن مطمئن شوید.

 

برچسب ها: تزئین گل اركیده، گل ارکیده، ارکیده، آموزش تزئین گل ارکیده، روش تهیه گل ارکیده تعداد بازديد: 779 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز