Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:37

3
شهریور
خوردن بیش از حد سیب چه عوارضی دارد؟

خوردن بیش از حد سیب چه عوارضی دارد؟

اگر فکر می کنید به هر اندازه که می خواهید در روز می توانید میوه بخورید در اشتباه هستید و خوردن بیش از حد میوه ها برای شما عوارضی به همراه دارد

نظر غالب مبنی بر سالم بودن سیب و خوردن آن به هر مقدار نادرست است و از عواقب زیاده روی در آن آگاه باشید.مصرف زیاد سیب می‌تواند منجر به اختلال در متابولیسم بدن شود.


یک عبارت رایج وجود دارد: میوه‌ها و سبزیجات خوب هستند و انسان می‌تواند هر چقدر که می‌خواهد بخورد. اما این عبارت مورد انتقاد قرار گرفته است. زیرا سبزیجات را می‌توان به مقدار زیاد خورد. اما خوردن میوه‌ها به مقدار زیاد به خصوص سیب، می‌تواند بیماری‌های مزمن قدیمی یا حتی ایجاد بیماری‌های مزمن جدید را تشدید کند.

 بیش از سه سیب در روز نخورید. در مورد مصرف میوه توصیه‌هایی وجود دارد که به‌طور متوسط هر فرد می‌تواند روزانه ۳۰۰ گرم میوه بخورد، چه سیب، چه آلو یا گلابی. یعنی این حداکثر میوه‌ای است که می‌توان در یک روز خورد. این بدان معناست که شما می‌توانید ۲ تا ۳ سیب در روز بخورید، اما بهتر است فقط یک سیب بخورید.

 افرادی که از دیابت رنج می‌برند به هیچ وجه نباید سیب بخورند، زیرا حاوی درصد بالایی فروکتوز است.

بیشتربخوانید:

سیب زرد یا سیب قرمز را انتخاب کنیم؟

 

 

برچسب ها: سیب، دیابت، میوه تعداد بازديد: 156 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز