Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:46

23
بهمن
نوع زیست موجودات دخیل در تغذیه آنها

نوع زیست موجودات دخیل در تغذیه آنها

نوع زیست موجودات مختلف روی نحوه تغذیه و نحوه رفتار آنها تاثیر دارد.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه ترجمه

 

زيست‌شناسان بر اين باورند كه طي مطالعات ژنتيكي انجام شده،‌ گونه‌هاي مختلف موجودات براساس نوع زيست خود تغذيه مي‌كنند.

به عبارت ديگر تغذيه و زيست آنها رابطه‌اي كاملا مستقيم دارد. بطور مثال نوع زيست مورچه‌ها بعنوان كارگر و ملكه آنها با يكديگر متفاوت است، زيرا براساس آنچه نياز ژنتيكي آنهاست، تغذيه مي‌كنند و رشد و پرورش آنها كاملا مرتبط به كار و شخصيت آنها دارد.

شايد بهتر است بگوئيم روش زيست آنها در نوع تغذيه آنها بسيار موثر است و آن روش‌ها بصورت عادات در‌آمده و جزء صفات ثانويه آنها شده  است.

اين تحقيق‌ها بر روي انواع سوسك‌ها، مورچه‌ها و حتي گاو‌ها تجربه شده اين تحقيق در دانشگاه ايندرمان آمريكا همچنان مورد تحقيق و بررسي و پژوهش قرار دارد.

آنها مي‌خواهند به يك فهم و علم بيشتري دست پيدا كنند كه نوع زيست‌ها و روش‌هاي زندگي و ژنتيك انسانها و نوع تغذيه آنها رابطه‌اي جدا‌نشدني داشته و هر موجودي براساس نياز محيطي و زيستي داراي تغذيه‌اي خاص مي‌باشد.

برچسب ها: تغذیه سالم، نوع تغذیه حیوانات، نوع زیست و تغذیه، روش تغذیه سالم، ژنتیک و تغذیه تعداد بازديد: 622 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز