Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 19:32

5
دی
ساندويچ‌ها و رژيم‌ غذایي

ساندويچ‌ها و رژيم‌ غذایي

آمار نشان داده در سال 2013 – 2012 حدود 53 درصد مردم از ساندویچ‌هایی كه دارای مرغ و گوشت بوده مصرف نموده‌اند.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه تغذیه

 

تقریبا نیمی از افراد آمریكایی نیاز روزانه خود را از طریق خوردن ساندویچ‌ها برطرف می‌سازند. اما باید توجه داشت كه آنان از این طریق روزانه 100 كالری بیشتر مصرف می‌كنند، ‌زیرا سدیم، قند و چربی بیشتری استفاده می‌كنند. این تحقیق كه در دانشگاه ایلینویر آمریكا انجام شده بیان می‌كند كه باید در خوردن ساندویچ‌ها دقت بیشتری كرد و آگاهانه غذای روزانه خود را گزینش كنند، غذاهائی كه دارای كیفیت بالاتری باشد اما آمار نشان داده در سال 2013 – 2012 حدود 53 درصد مردم از ساندویچ‌هایی كه دارای مرغ و گوشت بوده مصرف نموده و 99 درصد كالری بیشتر، 7 گرم چربی، 268 گرم سدیم، 3 گرم قند بیشتر استفاده نموده‌اند و بالعكس كسانی كه بیشتر از غذاهای سالم‌تر تغذیه كرده بودند، كمتر این مواد را به بدنشان وارد كرده بودند و دارای رژیم مناسب‌تری بوده‌اند.

این افراد غالبا از میوه و سبزیجات كمتری در رژیم غذائی خود مصرف نموده و خود را به خطر انداخته‌اند، تحقیقات نشان داده جوانانی كه اكثرا از فست‌فود و ساندویچ‌ها استفاده كرده‌اند به میزان 500 كالری بیشتر دریافت نموده‌اند. بنابراین می‌توان برای این افراد پیشنهادی داشت و آن این است كه در تهیه ساندویچ خود دقت بیشتری كنند آنها می‌توانند گوشت انتخابی خود را از نوع كم‌چرب برگزینند و محتوای ساندویچ را از برگ‌های سبز و انواع سبزیجات تازه فراهم آورند، سعی كنند از سس‌هایی كه حاوی روغن و شكر بالائی هستند اجتناب كرده و بیشتر از سس‌هایی با میزان چربی كمتر ساندویچ خود را تهیه نمایند زیرا به نظر می‌رسد كه خوردن ساندویچ‌ها برای مردم یك نوع برطرف كردن نیازهای روانی می‌باشد و نمی‌توان كاملا آن را از زندگی روزانه حذف كرد و از آنجائی كه تنوع ساندویچ‌ها بسیار زیاد است خوب است كه با روش‌های جدید مانند استفاده از نان سبوس‌دار و غنی‌شده و همچنین خوراكی‌های سالم از آن برای رفع گرسنگی بهره برد.

برچسب ها: رژیم غذایی، فست فود، ساندویچ، کالری، میوه و سبزی، چربی، ساندویچ های پرکالری، نیاز روانی تعداد بازديد: 790 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز