Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 22:52

26
مرداد
رنگ‌كردن مو‌ها در چند دقـيقه

رنگ‌كردن مو‌ها در چند دقـيقه

بعضی از افراد عادت به رنگ کردن موها دارند و یا موهایشان رو به سفیدی رفته و جهت بهبود رنگ آنها نیاز به رنگ کردن مکرر موها دارند...

رنگ‌كردن مو‌ها در چند دقـيقه

 

 

بعضی از افراد عادت به رنگ کردن موها دارند و یا موهایشان رو به سفیدی رفته و جهت بهبود رنگ آنها نیاز به رنگ کردن مکرر موها دارند، این افراد دیگر لازم نیست دنبال آرایشگر بگردند، چون مدتی است که محصولات جدیدی به بازار آمده تا این مشکل آنها را حل کند. شاید شما هم شامپوهایی را دیده‌ باشید که می‌توان با آنها موها را رنگ کرد.

 

رنگ كردن مو با شامپو

 این شامپوها بیشتر برای حفظ رنگ موی قبلی مفیدند چرا که که قدرت رنگ‌کنندگی چندان زیادی ندارند و معمولا این شامپوها با چند دفعه مصرف، می‌توانند رنگ موی شما را به رنگ دلخواه‌تان تغییر دهند. عمده مصرف این شامپوها مربوط به  بانوان و آقایانی است که موهای خاکستری دارند و دوست دارند به‌تدریج این موهای خاکستری را بپوشانند. بخصوص اگر شما موهای خاکستری داشته باشید و نخواهید یک دفعه رنگ آنها را با رنگ مو تغییر دهید تا کسی متوجه این تغییرات نشود، می‌توانید این شامپوها را امتحان کنید.

 

منافع رنگ‌ موهای شامپویی

منافع این روش، تغییر تدریجی رنگ مو که البته به میزان تیرگی موها هم بستگی دارد، حفظ بیشتر رنگ مویی که آرایشگر برای شما زده و به این ترتیب لازم نیست با فاصله زمانی کوتاه به آرایشگاه بروید، مقرون به صرفه بودن و عدم آسیب به موها می‌باشد ولی این نوع رنگ مو روی موهای خیلی تیره بی‌تاثیر است و تغییر رنگ در این نوع محصول بسیار تدریجی است و امکان رنگ شدن کامل موهای خاکستری هم وجود ندارد ولی باعث می‌شود کمتر به نظر برسند.

 

معایب رنگ‌موهای شامپویی

این رنگ موها، رنگ مو را به‌صورت دایم و مستمر تغییر نمی‌دهند، مگر اینکه به آنها اکسیدان اضافه شود. برای تغییر رنگ موهایتان با این شامپوها، فقط لازم است این شامپوها را به موهایتان بمالید و با آن موهایتان را شانه کنید. به این ترتیب مواد رنگ‌کننده در بین موهای شما پخش می‌شوند. در مرحله آخر باید 5 دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را آبکشی کنید. البته قبل از مصرف، بروشور این شامپوها را بخوانید و حتما قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید چون بعضی افراد نسبت به ترکیبات آن حساسند جهت انجام تست حساسیت بهتر است در قسمت داخلی بازو آن را امتحان کنید و یا با پزشک خود مشورت نمایید.

برچسب ها: زندگی آنلاین تعداد بازديد: 524 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز