Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 20:17

تصاویر رویایی از پاییز جنگل

تصاویر رویایی از پاییز جنگل

یانیک سدلر عکاس خود آموخته‌ای از جمهوری چک است که به ویژه در زمینه‌ی عکاسی از منظره، تبحری خاص یافته و آثارش را با رنگی از سبک سورئال ارائه می‌دهد. عکاسی برای او از سال ۲۰۱۱ به بعد از جنبه‌ی فعالیتی تفریحی، به کاری جدی و قابل توجه تبدیل شد. سوژه‌ی اغلب آثار او، مناظر اطراف محل زندگی و نیز طبیعت زیبا و مبهوت کننده‌ی ناحیه‌ی کوهستانی هستند که دنیایی خاص و جادویی را پیش چشمان مخاطب گسترانده و او را در احساس لطیف و طراوت خاص طبیعت، شریک می‌کنند.

 یانیک سدلر  اعلام کرد که طبیعت به روند زندگی او حال و هوایی دیگر بخشیده و برایش الهام بخش بوده است. هنگامی که درمیان این بیشه زارها و جنگل‌های رویایی قدم می‌زده، این حس را داشته که گویی به دوران کودکی خود بازگشته است. احساسی که انرژی مضاعف به او بخشیده و همین مسئله باعث شده که او بخواهد دیگران را نیز در این احساس ناب و خاص شریک کند. او باور دارد که  ثبت کردن این تصاویر، همچون جریانی تسکین دهنده، به او آرامش بخشیده است.

برچسب ها: گردشگری، عکس های دیدنی، عکس های جالب، پاییز جنگل، عکاس طبیعت، عکاس حرفه ایی، غروب جنگل تعداد بازديد: 4192 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز