Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 05:55

میمون ناجی

میمون ناجی

این میمون به تمام دنیا درس بزرگی داده است. او توله سگی را که مادرش مرده پیدا کرده و از او مراقبت می کند و در کمال شجاعت در مقابل سگ های ناشناس از توله سگ کوچولو حمایت می کند. این میمون مهربان در کشور هند به یک الگو تبدیل شده است . مردم به این میمون و توله سک توجه بسیاری دارند. هر روز صبح از مقابل آن دو عبور کرده و برایشان غذا می گذارند و از آن ها عکس می گیرند. او قبل از اینکه توله سگ را ترک کند به او شیر می دهد و هر جا می رود او را در آغوش می گیرد و همراهش از درخت بالا می رود. هم چنین در حالی که راه می رود او را در آغوش می گیرد یا به سگهایی که قصد نزدیک شدن به او را دارند حمله می کند. به نظر می رسد که توله سگ نیز در مقابل این حس مادرانه بزرگ تسلیم شده و با اینکه حالات چهره اش غمگین است آرام است و خود را تحت حمایت این میمون احساس می کند.

برچسب ها: طبیعت، دنیای حیوانات، حیات وحش، حیوانات، عکس های جالب، باغ وحش، عکس حیوانات، حیوانات اهلی تعداد بازديد: 3253 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز