Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 19:43

5
خرداد
یک پیراهن در پنج مناسبت متفاوت

یک پیراهن در پنج مناسبت متفاوت

آیا تا به حال در آرزوی لباسی بوده‌اید که به اندازه کافی برای صبحانه راحت باشد، به اندازه کافی برای یک عروسی زیبا باشد، به اندازه کافی برای یک مهمانی کلاسیک باشد و حتی در خیابان قابل استفاده باشد؟

قدرت بالای لوازم جانبی مانند کیف و کفش و زیورآلات در ترکیب با لباس باعث می‌شود بتوان چندین حال و هوای متفاوت را با تنها یک لباس به دست آورد.

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: آیا تا به حال در آرزوی لباسی بوده‌اید که به اندازه کافی برای صبحانه راحت باشد، به اندازه کافی برای یک عروسی زیبا باشد، به اندازه کافی برای یک مهمانی کلاسیک باشد و حتی در خیابان قابل استفاده باشد؟

اگر چنین است، نگاه دیگری به کمد لباس خود بیندازید تا گزینه مناسب را پیدا کنید. این لباس باید پیراهنی با رنگ و مدل خنثی باشد تا به خوبی قابلیت ایجاد تغییر برای مناسبت‌های مختلف را داشته باشد.

در اینجا پنج راه برای پوشیدن یک پیراهن بهاری به شما پیشنهاد می‌شود تا با یک لباس چند ظاهر کاملا متفاوت داشته باشید. 

قرار صبحانه

اگر در یک صبح خنک بهاری قصد صرف صبحانه در خارج از خانه را دارید می‌توانید یک کت ارتشی یا پیراهن سایز بزرگ را روی این لباس راحت و سبک بپوشید.

توجه به لوازم جانبی و استفاده از صندل‌های درخشان؛ ترکیبی به وجود می‌آورد که در عین شیک بودن، راحت و آزاد است. 

گردش

ظاهر رها و گشاد این لباس حسی از تعطیلات و گردش را در این پیراهن همه کاره به وجود می‌آورد. استفاده از یک کلاه آفتابگیر به همراه زیورآلات صدفی که نمایی فلزی دارند حالتی شادی بخش و احساس غیرمتعارف ایجاد می‌کند. 

عروسی

برای یک مجلس نامزدی یا عروسی ساده، ترکیبی از سایه‌های نرم و زیورآلات فلزی با این پیراهن خنثی، حالتی رومانتیک ایجاد می‌کند.

صندل پاشنه بلندی که روی آن لایه‎ای خز قرار گرفته است باعث می‌شود لباس شما به اندازه کافی زرق و برق داشته باشد. 

قدم زدن در خیابان

یک لباس خنثی می‌تواند با تعداد زیادی از لوازم جانبی متنوع هماهنگ شود. کیف کلاچ پلنگی، صندل گلدار، و روسری بته جقه‌ای یک ترکیب جذاب است که به همراه یک ساعت مچی چرم کلاسیک کامل می‌شود. 

دورهمی دخترانه

حتی مینیمالیستی‌ترین لباس‌ها نیز با ترکیبی از لوازم جانبی رنگارنگ و تزئینات بافت‌دار، ظاهری متفاوت و چشمگیر پیدا می‌کنند.

استفاده از کیف رنگارنگ و زیورآلات پلاستیکی رنگین باعث می‌شود لباس شما برای یک مهمانی شاد و دوستانه انرژی لازم را داشته باشد.

 

 

منبع: هنرآنلاین

 

برچسب ها: خرید لباس، انتخاب لباس، رنگ لباس، مد، مد و لباس، لباس و مناسبت، لباس عروسی تعداد بازديد: 609 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز