Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 05:06

23
اردیبهشت
پرطرفدارترین کلاه ها

پرطرفدارترین کلاه ها

با دیدن فرم و رنگ خاص برخی مدل‌های کلاه که به ابتکار برخی از سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات خدماتی بر سر کارکنان و تابعین گذاشته شده است، علاوه بر چشم‌نوازی شاهد ایجاد نوعی نظم در شکل پوشش پرسنل هر یک از آن‌ها هستیم.

با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و فراگیرشدن استفاده از کلاه در سطح جامعه پیشنهاد می‌شود مطلب زیر را بخوانید.

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: با دیدن فرم و رنگ خاص برخی مدل‌های کلاه که به ابتکار برخی از سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات خدماتی بر سر کارکنان و تابعین گذاشته شده است، علاوه بر چشم‌نوازی شاهد ایجاد نوعی نظم در شکل پوشش پرسنل هر یک از آن‌ها هستیم. 

شاید نخستین حافظه تصویری را که در مورد پوشیدن کلاه هر کدام از ما در ذهن داشته باشیم مربوط به پرسنل سازمان‌هایی همچون هواپیمایی و یا به طور کل ناوگان حمل و نقل و ترابری باشد.

هرچند که از دیرباز ارتش و نظامیان هر کشوری در این زمینه یعنی بر سر داشتن کلاه طلایه‌دار بوده‌اند که البته بیشتر مورد نظر ما افراد و اشخاصی است که در جامعه و در مراودات روزمره با آن‌ها سر و کار داریم.

لذا آراستگی وضعیت ظاهر آنها در ایجاد رغبت بیشتر برای فراگیر شدن ارتباطات اجتماعی با بر سر داشتن کلاه تأثیر فراوانی داشته باشد. 

اینکه خاستگاه چنین فرهنگی یعنی بر سر داشتن نوع خاصی کلاه در موارد مختلف از کجاست چندان مهم نیست چرا که نفس این عمل بسیار ستودنی است و باید دید از منظر هنری یک کلاه مناسب از چه المان ها و نمادهایی تشکیل شود که علاوه بر نظم بصری در مواجهه با آنها، هر یک معرف سازمان، اداره و محل کاری باشند که در آن مشغولند. 

حال با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و فراگیرشدن استفاده از کلاه در سطح جامعه در ادامه این مطلب نگاهی می‌اندازیم به تصویری از پرطرفدارترین کلاه‌ها در سال‌های اخیر که می‌تواند یک الگوی پیشنهادی برای تابستان امسال هم باشد:

 

 

 

منبع: هنرآنلاین

 

برچسب ها: کلاه، لباس تابستانی، کلاه تابستانی، راهنمای خرید کلاه، مد و لباس، راهنمای انتخاب کلاه، پوشیدن کلاه تعداد بازديد: 544 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز