Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:51

18
اردیبهشت
پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی

پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی

شاید شما نیز متوجه شده باشید که خونریزی ناشی از جراحت و بریدگی بسیار دشوار بند می‌آید زیرا فشار دادن و بستن آن نیز اثر چندانی ندارد. ساده‌ترین راه برای توقف خونریزی که در 15 ثانیه عمل می‌کند استفاده از پودر پاپریکا است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شما نیز متوجه شده باشید که خونریزی ناشی از جراحت و بریدگی بسیار دشوار بند می‌آید زیرا فشار دادن و بستن آن نیز اثر چندانی ندارد. ساده‌ترین راه برای توقف خونریزی که در 15 ثانیه عمل می‌کند استفاده از پودر پاپریکا است. 

برای انجام این کار بهتر است از پودر پاپریکا ارگانیک استفاده کنید زیرا می‌تواند به راحتی خونریزی ناشی از بریدگی، جراحت، کشیدگی، خونریزی سرخرگی و حتی خونریزی بینی را متوقف کند. 

مقداری از این پودر را بر روی زخم بریزید و آن را با دستمالی تمیز بپوشانید و به آرامی فشار دهید. پس از چند لحظه خونریزی‌تان قطع خواهد شد. 

برای توقف خونریزی بینی یا به اصطلاح «خون دماغ شدن» می‌توانید کمی پودر پاپریکا را بو کنید. 

گفته می‌شود پودر فلفل قرمز و خاک رس برای توقف خونریزی‌های داخلی مانند معده موثر است. می‌توانید یک قاشق غذاخوری از این پودرها را با یک فنجان آب گرم بنوشید تا خونریزی‌های داخلی متوقف شود. 

البته این راه‌ها برای شرایط خاص و اضطراری توصیه می‌شود و ملاقات با پزشک همیشه در اولویت قرار دارد.

 

 

 

منبع: Healthy Food Team

باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها: خواص فلفل، راه های بند آوردن خونریزی، خونریزی ناشی از جراحت، خونریزی ناشی از بریدگی، راه های توقف خونریزی، خون دماغ شدن، خواص پاپریکا، پودر پاپریکا تعداد بازديد: 446 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز