Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 01:38

15
اردیبهشت
8 کار مهم قبل ساعت 8

8 کار مهم قبل ساعت 8

قبل از 8 صبح مدت زمانی هرچند کوتاه را به عبادت یا مدیتیشن بگذرانید تا آرامش و سلامتی خود را در طول روز تضمین کنید. در این مدت به نکات مثبت زندگی خود فکر کنید و برای دیگران آرزوهای خوب کنید تا انرژی مثبت بگیرید.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ زندگی مدرن و پرمشغله امروزی زمان‌بندی انجام بسیاری کارها را از شما می‌گیرد و همواره با فکر انجام کارهای عقب افتاده روح خود را می‌رنجانید.

اما اگر تصمیم بگیرید که 8 کار را به مدت 8 روز قبل از ساعت 8 انجام دهید بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و کم کم به این روند مثبت عادت خواهید کرد. 

1- قبل از ساعت 8 صبح شما باید 7 ساعت خواب مفید کرده باشید. فراموش نکنید خوابیدن به اندازه آب نوشیدن و غذا خوردن برای سلامتی بدن لازم است.

خوابی باکیفیت و خوب سبب تقویت حافظه، افزایش طول عمر، خلاقیت، تمرکز و کاهش افسردگی و بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. 

2- قبل از 8 صبح مدت زمانی هرچند کوتاه را به عبادت یا مدیتیشن بگذرانید تا آرامش و سلامتی خود را در طول روز تضمین کنید. در این مدت به نکات مثبت زندگی خود فکر کنید و برای دیگران آرزوهای خوب کنید تا انرژی مثبت بگیرید. 

3- قبل از ساعت 8 از خواب بیدار شوید حتی اگر برنامه خاصی برای آن روز نداشته باشید. بیدار شدن از خواب به این معنی است که از تخت بلند شوید و حرکت کنید نه اینکه به طور افقی چشم‌هایتان را باز کنید. 

4- سعی کنید قبل از ساعت 8 به مدت 15 تا 30 دقیقه به انجام نرمش و فعالیت‌های بدنی سبک بپردازید. حتی پیاده روی در محیط خانه نیز بسیار موثر است. 

5- هر صبح بعد از ورزش دوش بگیرید تا انرژی‌تان بیشتر شود و سرحال‌تر شوید. علاوه بر این، دوش گرفتن روزانه سبب افزایش بهداشت فردی می‌شود. 

6- یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از ساعت 8 صبح باید انجام دهید خوردن صبحانه است.

اگر صبحانه نخورید، بیشتر در روز پرخوری می‌کنید و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها همچون دیابت، چاقی، فشار خون، کلسترول و بیماری‌های قلبی عروقی در شما افزایش می‌یابد. 

7- قبل از ساعت 8 صبح در ذهن یا برگه‌ای برای همان روز برنامه‌ریزی کنید. اگر فراموش می‌کنید بهتر است آن را به صورت مکتوب درآورید. 

8- هر روز صبح قبل از ساعت 8 زمانی کوتاه حدود 10 تا 20 دقیقه را به انجام کارهای عقب افتاده اختصاص دهید. فکر کردن به کارهای عقب افتاده صدمه‌های جبران ناپذیری را به سلامتی روحی و آرامش افراد وارد می‌کند.

سعی کنید فهرستی از کارهای عقب افتاده‌تان تهیه کنید و هر روز یکی یا بخشی از آن را انجام دهید.

 

 

 

منبع:Life Clever

 Medium

Benjamin Hardy

 

برچسب ها: خواب کافی، برنامه ریزی، فعالیت بدنی، مدیتیشن، صبحانه، اولویت بندی کارها، عادات مثبت، ساعت 8 صبح تعداد بازديد: 853 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز