Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 21:03

14
اردیبهشت
نخستین نمایشگاه لباس مدارس برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه لباس مدارس برگزار می‌شود

اولین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه لباس مدارس با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و كارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیران موسسه مجری و ... در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در جلسه شورای سیاستگذاری لباس مدارس برگزاری نخستین نمایشگاه لباس مدارس تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور، اولین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه لباس مدارس با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و كارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیران موسسه مجری و دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد. 

این نمایشگاه با هدف معرفی طرح‌های مبتنی بر ضوابط آیین اجرایی مد و لباس و سند تحول وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر جنسیت، مقاطع تحصیلی، تنوع و بهرمندی از رنگهای مناسب، اصول روانشناختی و سایر فاكتورهای مربوطه، توانمندی طراحان و تولید كنندگان، آشنایی دست انداركاران، شناخت نقاط قوت و ضعف و امكان دسترسی جدید به طرح‌های مناسب اسلامی وایرانی در این حوزه برگزار می‌شود. 

بر اساس این گزارش به استناد بند 4 بخش ب ماده 7 آئین نامه اجرایی مقرر شد مقررات و آئین نامه های مورد نظر وزارت آموزش و پرورش در فراخوان این نمایشگاه رعایت شود و این وزارتخانه اقدامات لازم را برای اطلاع رسانی و تبلیغات و آگاهی رسانی در بین مخاطبان اعم از مدیران، معلمان، کارشناسان، دانش آموزان موسسات و همکاران تولید کننده و در قالب بخشنامه به مدارس و ادارات آموزش و پرورش و سایر روش ها به اجراء درآورد. 

برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی، نمایش سایر اقلام مانند کیف و کفش و لباس ورزشی و عرضه پارچه در نمایشگاه با تنوع رنگ از بخشهای مختلف پیش بینی شده این نمایشگاه است. 

 زمان و مکان این نمایشگاه متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

برچسب ها: طراحی لباس، مد و لباس، نخستین نمایشگاه لباس مدارس، نمایشگاه مد و لباس، نمایشگاه ها، نمایشگاه لباس، جشنواره تعداد بازديد: 519 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز