Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 12:24

24
اسفند
رقابت شدید نامزدها در سه ستاره

رقابت شدید نامزدها در سه ستاره

سه ستاره از زمان آغاز پخش هر شب مهمان بعضی از نامزدهاست و همزمان از مردم می خواهد با ارسال پیامک فرد برتر را در هر یک از این رشته ها معرفی کند. این شب ها احسان علیخانی و مهمانان برنامه بارها گفته اند که در واقع داور اصلی آثار مردم هستند.

به گزارش خبرنگارحوزه صداوسیمای ایرنا، درحالی که با گذشت هفت شب از برنامه سه ستاره رقابت ها بین نامزدها برای دریافت عنوان برترشدید شده است؛ به نظر می رسد داشتن برنامه زنده تلویزیونی برای بعضی نامزدها موقعیت خوبی را برای تبلیغات برنامه هایشان فراهم کرده است.

برنامه سه ستاره به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی امسال با شکل و شمایلی متفاوت از سال قبل تولید و از شنبه 15 اسفند از شبکه سه سیما پخش شد.

در این برنامه ابتدا همه تولیدات تلویزیون در همه شبکه ها در هشت بخش اجرا، برنامه های ورزش و سرگرمی، گزارشگران برنامه ای، مجموعه های داستانی و نمایشی، بازیگران مرد، بازیگران زن و دو بخش جنبی ورزشکاران بر تر زن و مرد به هیات داوران متشکل از 33 شخصیت حقیقی و حقوقی معرفی و بعد از نظرسنجی از آنان هشت نامزد در هر رشته معرفی شدند.

در ادامه سه ستاره از زمان آغاز پخش هر شب مهمان بعضی از نامزدهاست و همزمان از مردم می خواهد با ارسال پیامک فرد برتر را در هر یک از این رشته ها معرفی کند. به همین دلیل این شب ها احسان علیخانی و مهمانان برنامه بارها گفته اند که در واقع داور اصلی آثار مردم هستند؛ موضوعی که یقینا نقطه قوت این برنامه و روند انتخاب برترین های تلویزیون در سال 94 است.

نامزد نهایی در هر رشته در برنامه ویژه سال تحویل مهمان سه ستاره خواهد بود و معرفی خواهد شد؛ اما باز هم جایزه گرفتن از مردم آنهم در روزگار رقابت تنگاتنگ انواع رسانه ها یقینا برای همه نامزدها ارزشمندتر است و شاید به همین دلیل آنها از همه راه‌ها از جمله آنتن تلویزیون برای تبلیغ برنامه هایشان استفاده می کنند.

به نظر می رسد پخش زنده یا ضبط شده بعضی از برنامه ها مانند برنامه 90 یا فوتبال 120 و آنتن تلویزیون به عرصه خوبی برای تبلیغات این برنامه ها تبدیل شده است. هر چند مسئولان تولید برنامه سه ستاره فرصت حضور در این برنامه و در نتیجه تبلیغ برای برنامه شان را به بسیاری از نامزدها داده اند و از دیگر سو تبلیغ در فضای مجازی برای نامزدها توسط خود آنها و طرفداران شان نیز بازار داغی دارد؛ نمی توان منکر پیشتازی آنتن تلویزیون از جهت تاثیرگذاری و اهمیت شد.

گذشته از این به طور کلی برنامه ورزشی 90 و فوتبال 120 که به بررسی فوتبال روز اروپا می پردازد به اندازه کافی بیننده دارد و شاید به همین دلیل در برنامه پنج شنبه گذشته مجری این برنامه روی آنتن زنده به تبلیغ در مورد آن پرداخت و از بینندگان خواست در نظرسنجی سه ستاره به آن رای دهند، امکانی که برنامه های دیگر از آن محروم اند زیرا زمان پخش آن پایان یافته است.

شاید تهیه کنندگان سه ستاره باید در این برنامه که قطعا به دنبال کسب نظر مردم برای تعیین برترین های تلویزیون در یک سال گذشته است، ضوابطی را برای تبلیغ رسانه ای تولیدکنندگان هر برنامه ای تعیین کنند؛ تا در شرایط منصفانه بهتر بتوان فهمید مردم کدام برنامه ها را بیشتر پسندیده اند و به این شکل مسئولان صداوسیما راحت تر در مورد تولید برنامه های سال آینده تصمیم بگیرند.

 

 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: برنامه ویژه سال تحویل، برنامه سه ستاره، برنامه های نوروزی تلویزیون، برنامه زنده تلویزیونی، صدا و سیما، تولیدات تلویزیون، نوروز و تلویزیون تعداد بازديد: 664 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز