Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 07:43

29
دی
آیا من چاقم؟

آیا من چاقم؟

قبول كردن اینكه من چاقم! می‌تواند اولین گام برای تغییر رژیم روزانه باشد، اما متاسفانه در حال حاضر در آمریكا این مسئله در جوانان و نوجوانان كم اهمیت شده و باعث گردیده كمتر از رژیم غذایی، استفاده كنند.

قبول كردن اینكه من چاقم! می‌تواند اولین گام برای تغییر رژیم روزانه باشد، اما متاسفانه در حال حاضر در آمریكا این مسئله در جوانان و نوجوانان كم اهمیت شده و باعث گردیده كمتر از رژیم غذایی، استفاده كنند. براساس همین آمار، افراد چاق در مقایسه با 20 سال گذشته بیشتر شده اند. در پی مطالعات انجام شده در آمریكا افراد خود را چاق نمی‌دانند، هرچند كه چاق باشند باز هم تصور مثبتی از چاقی خود دارند. این مسئله در سفید پوستان آمریكا، بیش از سیاه پوستان وجود دارد.

توجه به چاقی و تغییرعادات غذائی و بدنبال آن انجام فعالیت‌ بدنی، می‌تواند عامل جلوگیری از آن باشد. با زندگی هوشمندانه می‌توان موجبات سلامتی و وزن گیری مناسب در خودرا فراهم سازیم.

تغذیه آنلاین

 

برچسب ها: رژیم غذایی، کاهش وزن، وزن مناسب، استفاده از رژیم غذایی مناسب، وزن کودک و نوجوان تعداد بازديد: 882 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز