Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 11:59

6
مرداد
بهترین میان وعده‌ها برای کارمندان

بهترین میان وعده‌ها برای کارمندان

پشت میزنشینی همیشه خطراتی برای سلامتی انسان داشته است، محققان در تلاشند به طرق مختلف این خطرات را کاهش دهند.

 

پشت میزنشینی همیشه خطراتی برای سلامتی انسان داشته است، محققان در تلاشند به طرق مختلف این خطرات را کاهش دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ما همیشه از مضرات پشت میزنشینی و کارهایی که باید به صورت ساکن و برای مدت زیاد انجام بدهیم مطالبی شنیده‌ایم. اگر شما نمی‌توانید محل شغل خود را ترک کنید کارهایی انجام دهید که به سلامتی شما لطمه وارد نشود.

خوردن مواد غذایی مفید و به موقع باعث می‌شود تا حدودی بر مضرات کار پشت میزنشینی غلبه کنید که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱-گردو: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که گردو آنتی‌اکسیدان بیشتری نسبت به بادام زمینی، پسته یا بقیه خشکبار دارد.

به طور کلی خشکبار باعث کاهش ریسک بیماری‌های قلبی می‌شود. محققان خوردن ۷ گردو در روز را توصیه می‌کنند.

۲-چای سبز: پلی‌فنولز، یکی از اجزای چای سبز است و به عنوان یک ترمیم کننده دی ان ای شناخته می‌شود و سیستم بدنی را بهبود می‌بخشد.

تحقیقات حاکی از آن است که چای سبز می‌تواند احتمال خطر بروز سرطان‌هایی مانند پروستات و پوست را نیز کاهش دهد.

۳-پاپ کورن (ذرت بو داده): اگر شما بخواهید لیستی از تنقلات مفید را جمع آوری کنید مسلما پاپ کورن در صدر این لیست قرار دارد. این محصول سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است .اگر شما بتوانید پاپ کورن خود را با یک ماده معدنی مانند نمک تهیه کنید بهترین پاپ کورن را در اختیار خواهید داشت.

۴-شکلات تلخ: این ماده خوراکی نیز حاوی پلی‌فنولز که آنتی اکسیدان بسیار قوی می‌باشد است. مطالعات نشان می‌دهد که خوردن یک تخته شکلات تلخ در روز می‌تواند فشار خون را به حالت متعادل در بیاورد.

۵-میوه: مصرف میوه نه تنها باعث از بین رفتن گرسنگی کاذب شما می‌شود بلکه ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را نیز تامین می‌کند.

 

منبع: همشهری آنلاین

 

برچسب ها: چای سبز، گردو، سلامتی، بیماری های قلبی، مواد غذایی مفید، بادام زمینی، خواص بادام، انواع مغزها تعداد بازديد: 655 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز