Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 12:49

30
تیر
استرس شغلی حملات قلبی را افزایش می‌دهد

استرس شغلی حملات قلبی را افزایش می‌دهد

محققان انگلیسی معتقدند استرس شغلی می‌تواند در افزایش حملات قلبی و مرگ ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

محققان انگلیسی معتقدند استرس شغلی می‌تواند در افزایش حملات قلبی و مرگ ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش سرویس «سلامت» ایسنا، این محققان انگلیسی با بررسی 13 مطالعه كه بر روی نزدیك به 200 هزار نفر انجام شد، دریافتند: فشارهای روانی در محیط كار با 23 درصد از موارد حملات قلبی و مرگ ناشی از بیماری‌های آن در ارتباط است.

محققان دانشگاه لندن اظهار داشتند: كار كردن در هر محیط كاری می‌تواند همراه با استرس باشد و در افراد با تجربه كمتر، بیشتر دیده می‌شود اما نوع برخورد با این استرس نكته اصلی در برطرف كردن آن است.

محققان در این مطالعه با طرح پرسش‌هایی در مورد میزبان فعالیت افراد در محیط كار و داشتن فرصت كافی برای انجام دادن آن‌ها به این نتیجه رسیدند كه استرس شغلی خطر حملات قلبی را بالا می‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبكه خبری BBC، یكی از محققان این مطالعه گفت: افرادی كه در محیط‌های شغلی‌شان استرس دارند سبك‌هایی از زندگی را انتخاب می‌كنند كه به سلامت قلب ضرر بیشتری می‌رساند. به طور مثال این افراد بیشتر تمایل به مصرف سیگار دارند و به دلیل كم تحركی افرادی چاق هستند.

 

 

منبع: خبر گزاری ایسنا

 

برچسب ها: استرس، حملات قلبی، سلامت قلب، استرس شغلی، استرس و قلب، استرس و شغل تعداد بازديد: 813 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز