Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:01

12
بهمن
روش صحیح مسواک زدن

روش صحیح مسواک زدن

افراد باید روش صحیح مسواک زدن را بیاموزند. آموزش‌های مسواک زدن صحیح نیز به وفور و با گستردگی بسیار در اختیار آحاد جامعه است و می‌طلبد افراد از دندانپزشکان خود روش مسواک زدن صحیح را بیاموزند.

استاد دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه جهات و روش صحیح مسواک زدن در بهداشت دهان و دندان اهمیت بسیاری دارد، گفت: مسواک زدن محکم ایرادی ندارد ولی باید قوام و جنس مسواک نرم باشد. 

حمید مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در توضیح چگونگی مسواک زدن به خصوص افرادی که با فشار بسیار زیاد مسواک می‌زنند، اظهار داشت: وقتی لثه بیمار باشد باعث خونریزی می‌شود و این مسئله نگران کننده نیست و وقتی فرد مسواک می‌زند آن پلاک‌های میکروبی که عامل ایجاد بیماری است نیز خارج می‌شود. 

وی افزود: محکم مسواک زدن ایرادی ندارد ولی قوام مسواک نباید سخت باشد زیرا باعث سایش دندان‌ها شود و اگر مسواک نرم باشد و فرد محکم مسواک بزند مشکلی ندارد. 

مقدس خاطرنشان کرد: افراد باید روش صحیح  مسواک زدن را بیاموزند. آموزش‌های مسواک زدن صحیح نیز به وفور و با گستردگی بسیار در اختیار آحاد جامعه است و می‌طلبد افراد از دندانپزشکان خود روش مسواک زدن صحیح را بیاموزند.

 

 

خبرگزاری فارس

برچسب ها: بهداشت دهان و دندان، جهات و روش صحیح مسواک زدن، جنس مسواک، چگونگی مسواک زدن، محکم مسواک زدن تعداد بازديد: 847 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز